Vraagje voor Floor

Beste IH,

Het is maar goed dat ik niet weet waar je woont,dan kwam ik je een schop onder je kont geven hoor...niet zo negatief denken dat jij ook 6 miskramen krijgt en als je dat al zou krijgen dan ben je nog niet rijp voor het gekkenhuis hahahaha!
Weet je wat het is ik weet precies hoe jij je moet voelen,ik heb dat ook op straat zie je meer kinderwagens en zwangere vrouwen dan dat er bomen staan.
Dat is zo vervelend en dan overal een bord in de tuin hoera een ditje of een datje in een woordt verschrikkelijk het liefst zou ik ze overal zo uit de tuin trekken,bah het leven is bikkel hard!
Maar elke keer na elke miskraam had ik weer hoop en dacht ik zo die heb ik gehad die krijg ik niet meer,maar toch elke keer volgde er weer een,en die keren erna als ik weer zwanger was dacht ik pffff ik blij zijn?...waarom dit gaat toch weer fout en ik had gelijk,dan had ik even een klote tijd en dan ging ik er weer met volle moed tegenaan!
Nu heb ik ook zoiets van ja ok weer een miskraam en nu?...
Ze moeten er nu toch wat aan gaan doen anders weet ik het ook niet meer hoor!
Maar ik wacht het allemaal even "rustig" af en dan zien we wel weer verder.
Zolang ze niet tegen mij zeggen sorry Danielle maar je kan geen kinderen krijgen blijf ik er zeker voor knokken!
En dat moet jij ook doen dan komt het vast allemaal wel goed joh!

Sterkte en een dikke knuf xxx Danielle

Ja een lekker ding ben ik he?! Mijn vriend wordt af en toe ook gek van me, gelukkig is hij een stuk positiever!

Maar doen ze verder geen onderzoeken dan, behalve die kijkoperatie? Gaan ze geen chromosomenonderzoek doen of kijken of er iets mis is met je hormoonhuishouding? Maar ik heb echt respect voor je en als ik weer eens in een dip zit, denk ik aan jou! Maar hoe reageert je omgeving erop? Ik heb het gevoel dat je even mag treuren, maar niet te lang, want ja, zo erg kan een miskraam toch ook weer niet zijn. Gelukkig heb ik een lieve collega tegenover me en daar mag ik altijd tegenaan zeuren! Maar ik moet zeggen dat ik me nu weer vrij goed voel hoor, een dip zal nog wel komen en als die komt, geef ik daar ook gewoon effe aan toe, effe lekker janken, dat lucht op!

Succes maar weer en ik zal donderdag aan je denken!!!

Beste IH!

Hier ben ik dan weer,en met mijn huishouding hier thuis is niks goed nee dat klopt hahahaha!
Maar ik heb alle onderzoeken gehad wat dat betreft tenminste en dat was allemaal goed.
En wat jij zegt dat je respect voor me hebt is heel erg lief,maar kijk een om je heen naar mensen die wel een kind op de wereld zetten en niet gezond is!!!!!
Daar haal ik juist weer heel erg veel kracht uit,dan denk ik weer ja moet je kijken dan heb je een kind en eigenlijk heb je nog alleen maar verdriet ik moet er niet aan denken en ik moet zeggen voor die mensen heb ik respect,volgens mij zeuren die niet zoveel als (wij) en met wij bedoel ik niet iemand speciaal maar wat ik hier allemaal lees is heel erg,maar ik denk dan weer verder als ik me rot voel,dan denk ik nu ben ik tussen de miskramen door erg gelukkig...ik mis wel wat maar alles beter als een kind met een afwijking op de wereld zetten,dat dit wordt er ook niet gelukkiger van als je als ouder zo in de put zit toch?

IH als er wat is of als je een een keer wil zeuren of schelden of jgewoon je (ei) kwijt wil kom maar op hoor ik luister en lees wel,we zijn er toch om elkaar te helpen!
Sterkte meid en denk eraan ALLES KOMT GOED!!!!!!

Het is al vrij laat, maar ik kon het niet laten nog effe te kijken. Wat je zegt, is helemaal waar. Moet er ook niet aan denken een gehandicapt kind te krijgen, lijkt me vreselijk, maar goed, dat heb je helaas ook niet in de hand. Daarom is een zwangerschap gewoon heel spannend, 9 maanden lang. Gelukkig dat alle onderzoeken goed waren, ik hoop dat dat bij ons ook zo is of als er iets uitkomt, dat er dan ook wat aan te doen is. Hoop niet dat er iets met de chromosomen is, want daar kunnen ze niets aan doen, dan heb je gewoon elke keer een grote kans op een miskraam en raden ze ook aan een vlokkentest te doen i.v.m. grotere kans op een kind met een handicap. Hebben ze bij jou ook zo'n chromosomenonderzoek gedaan? Op zich gaat het nu wel weer goed met me, heb nog wel mijn ups en downs, maarja, het moet gewoon weer slijten en probeer er niet te veel bij stil te blijven staan. Heb helaas nog wel last van bloedverlies, hoop dat dat snel gaat stoppen, want nu wordt je er elke keer aan herinnerd en ik wil gewoon weer voor de volgende ronde gaan! He meid, ik duik mijn bed in, veel sterkte morgen en ik hoor je wel weer en bedankt dat je naar mijn gezeur wilt "luisteren"!

Groetjes IH

IH...

Tuurlijk wil ik luisteren,ik zit net zo als jij hoor al hou ik me erg groot tegenover iedereen,maar laat me maar 5 minuten alleen dan huil ik voor een heel uur hoor!
Het doet gewoon heel erg veel pijn,morgen ga ik naar het ziekenhuis en maar hopen dat ik dan snel voor curretage kan komen.
Zo rond huppelen is ook niks en net wat je zegt dat hoofdstuk wil je afsluiten en verder gaan hoe moeilijk dat ook is,maar in dit geval heb je gewoon geen keus en je MOET verder!
En ik zeg heel eerlijk ik ben blij dat ik zo nog kan denken na 6 miskramen,er is altijd wel weer iets van hoop en moed wat me er weer doorheen sleept en dan ben ik er weer een paar dagen zeker van dat ik een kind krijg,en dan na die paar dagen ben ik er weer zeker van dat ik die niet krijg en zo modderen we maar weer verder hahaha het is wat het met die vrouwtjes!
Nou ik laat morgen wel weten hoe het afgelopen is...en voor nu slaap lekker en ik lees misschien morgen wel weer iets van je.
Danielle xxx

Hoi meiden,

sorry IH dat ik niet direct antwword heb gegeven, was even een weekje weg met mijn man, lekker naar de zon.
Dank je voor je lieve mailtje en om je antwoord te geven; ik weet ook niet hoe ik het vol hou. Ben gelukkig wel erg optimistisch en hou moet nu er onderzoeken gedaan worden. Chromo;s waren goed en nu gaan ze in de baarmoeder kijken, over een maand pas helaaas.

Ik hou je op de hoogte, en veel sterkte allemaal!

Liefs Floor

Hoi Daniëlle,

Ben benieuwd hoe het met je afgelopen is!!!!!!! Ik zit sinds gister weer aardig in een dip, zag gisteren nog een zwangere collega lopen, ze zit gelukkig niet op mijn afdeling, en ik werd opeens zo verdrietig en nijdig, had zoiets van shit, zo had ik ook kunnen lopen, waarom ik niet en zij wel! Heel slecht hoor om zo te denken, ik gun het ook iedereen, maar ben op het moment gewoon kwaad, ik reed net naar huis en begon weer te janken. Had vannacht gedroomd dat ze het vruchtje hadden onderzocht en dat ze een hartafwijking hadden gevonden.........ben er zelfs al 's nachts mee bezig! Maar goed het is nu gelukkig weekend, kan morgen ertegenaan in huis, we hebben een houten vloer en die hebben ze gisteren en vandaag helemaal opnieuw behandeld, mag er niet op, leef nu dus een beetje boven en eet bij anderen, lastig dus.

Tot horens!

Groetjes IH

Hoi Floor,

Groot gelijk dat je er een weekje tussenuit bent gegaan!!!! Heb echt veel respect voor je hoor! Zoals ik al zei, weet nu soms al niet hoe ik verder moet. Maar gelukkig was het chromosomenonderzoek goed bij jullie, ik hoop zo dat dat bij ons ook goed is!!!!!! Hoe oud ben je eigenlijk en ben je steeds snel zwanger? Als ik te veel vraag, zeg je het maar hoor!!!!!!

Groetjes IH

Terug
Bovenaan