Vraagje voor Floor

Zo hier ben ik weer,ben boos verdrietig en nog niet helemaal wakker,ja was in slaap gevallen (van het huilen denk ik)
Gister ben ik dus weer in het ziekenhuis geweest,en er was helemaal geen verschil met vorige week het was niet gegroeid en geen hartslag dus daar moest ik het mee doen!
Ik kon wachten tot het vanzelf af zou komen of een afspraak maken voor curretage,nou woensdag is het zo ver dan gaan ze me curreteren ik zei al ik blijf zo niet lopen ik wil dit afsluiten en het een plekje geven!
Ik zie heel erg tegen woensdag op,maar dan kan ik het misschien een plekje geven en verder gaan.
Ik dacht nou dat is ook weer lekker ik heb dus alleen weer de eerste 3 maanden van de zwangerschap mee kunnen maken en me zelf lekker ellendig kunnen voelen ook leuk!
Maar goed ik geef de moed niet op na 7 jaar en 6 miskramen mijn tijd komt nog wel!

Danielle

Hoi danielle en Ingrid,

even een antwoord op de vraag van Ingrid. Ik ben in 14 maanden 5 keer zwanger geweest. Iedere keer als we het weer proberen is het raak. Dat is gelukkig het positieve, als dat nou ook nog moeilijk ging is het nog lastiger.
Ben gelukkig niet meer aan het vloeien en ook alweer ongesteld geweest. Vandaa gelukkig na 4 weken eindelijk heen bloed meer. Wat een opluchting is dat. Nu dus de cyclus weer op gang komt kunnen we het weer proberen, ben alleen zo bang!
Mijn man denk dat ik er pas echt over heen kom als we een kleintje hebben en dan moeten we het dus blijven proberen.
De arst heeft me aspirine geadviseerd als ik weer zwanger ben en hou me vast aan de hoop dat dat de oplossing is.
Veel sterkte maar weer voor jullie en vooral moed houden hoor!

liefs Floor

Hoi Floor en Danielle,

Ik heb echt bewondering voor jullie hoor! Ik heb "nog" maar 2 miskramen gehad, maar heb moeite met hoop houden! Jullie hebben misschien de geruststelling dat het chromosomenonderzoek goed was, ik ben zo bang dat er daar iets mis mee is, maarja, dat zijn weer mijn negatieve gedachtes zoals altijd! Wat een zelfkennis he?! Ik was na de 1e miskraam ook snel zwanger, dus hoop dat dat nu ook weer zo is, al vind ik het ook weer doodeng, de 1e paar weken, dat wordt echt stressen. Was effies niet meer op het forum geweest, heb echt slechte dagen gehad en heb mezelf even in bescherming genomen. Maar Danielle, succes morgen!!!!!!!!!!!!! Ik zal vandaag of morgen even je msn-adres toevoegen! Maar nog een vraagje, als jullie weer zwanger zijn, hoe beleef je dat dan weer? Volgens mij heb ik de volgende keer echt zoiets van nou het zal wel en er proberen er zo min mogelijk aan te denken, echt blij zijn valt niet mee denk ik. Waarom moet je aspirine nemen Floor? Meiden, ik hoop echt dat we met zijn allen snel weer zwanger zijn en dan het ons dan eindelijk gegund wordt! Sterkte maar weer en tot horens!

Groetjes Ingrid

Hoi Ingrid en de rest!

Zo hier ben ik dan weer,moest gister om 12 uur in het ziekenhuis zijn voor curretage,en ik was om 3 uur aan de beurt. Echt lekker voel ik me niet,maar wat de ingreep betreft is het allemaal mee gevallen gelukkig!
Ik heb vanacht geen oog dicht gedaan,alles spookt er door je hoofd.
Maar goed dat hebben we weer gehad en over 4 weken moet ik terug komen voor controle!
En dan gaan ze eindelijk verder kijken wat er daadwerkelijk aan de hand is,dus nog even wachten(ik doe niks anders) en dan weer proberen!

Groetjes Daan!

Hoi meiden,

hoop dat het een beetje gaat,Daan, ik heb aan je gedacht. Moet emotioneel niet makkelijk voor je zijn.
En Ingrid, over de aspirine... e arts raadde het mij aan, maar ik heb hem er nog niet uitgebreid over gesproken. Misschien heeft het met stolling te maken. Als ik er meer over weet laat ik het je wel weten. Volgens mij is het namelijk bij een normale zwangerschap niet goed om aspirine te slikken ivm grotere kans op miskramen.
Moet volgende week weer naar de arts dus dan weet ik meer.

Hoe gaat het verder met jullie?

Tot snel, Floor

Hoi meiden,

Ik ben er ook weer een keer. Daan, hoe is het met je? Hoop dat je je weer een beetje goed voelt. Met mij gaat het ook wel weer beter, probeer het een beetje van me af te zetten, want als ik er weer echt aan ga denken, gaat het weer mis. Hoop dat ik deze week ongesteld word, dan kunnen we er weer voor gaan en dan is mijn cyclus ook weer een beetje op de rit. Hoe is het met jou Floor? Mijn vriend is vanmorgen voor een paar dagen na Frankfurt vertrokken voor zijn werk, saai dus! Nou fijne zondag nog en tot horens!

Groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan