vraagje

Hoi allemaal, ik vroeg me af of hier mensen zijn die het prettig zouden vinden als er voor hun gebeden wordt voor een zwangerschap! Bij God zijn namelijk alle dingen mogelijk. Hij heeft al veel vrouwen die eerst geen kind kregen, toch zwanger laten worden!! Dus.. als je wilt dat ik bid, kun je hierop reageren (anoniem als je dat wilt) en dan zal ik voor jullie bidden. Wat je natuurlijk ook zelf kunt doen!!! God bestaat en Hij is nog steeds dezelfde!!! Ik hoor (lees) het wel...

Hoi Leah,

Dank je wel voor je meedenken en je aanbod.

Ik ervaar het dat je ook uit andere bronnen/manieren geloof,steun en hoop kunt putten en dat is voor mij genoeg.

Suus

wie zet er pfffffffffffff??? als iemand hier in gelooft laat ze maar lekker bidden! ik geloof er zelf niet in maar een ander mag er best in geloven vind ik..........!!

helemaal mee eens steffie! Het minimale wat je kunt doen is elkaar respecteren.
Ik ben ook geen kerkganger maar ik moet eerlijk zeggen dat ik in deze situatie alle hulp aanpak hoor.
Leah bedoelt het in ieder geval goed.

Zo zou ik er in het begin ook over gedacht hebben.over pffffff
Ik ben ook niet gelovig,maar nu zou ik toch echt af en toe de hulp van boven in willen roepen als ik wist dat het zou helpen.
Toen ik de laaste keer weer over tijd was heb ik ook vaak gezegt...als er iets is daarboven laat ik dan zwanger zijn of nu ongi worden maar haal me uit deze onzekerheid en ik bleek wel zwanger te zijn(ook weer miskraam)maar toch....
liefs miranda
en voor die anoniem zou ik willen zeggen laat mensen toch in hun waarden!!!

Terug
Bovenaan