vraagje

Inderdaad en vooral als iemand dan zo anoniem reageerd das helemaal kinderachtig!! maar Leah, ik vind het lief van je.......... dankjewel, en ookal geloof ik zelf niet, ik vind inderdaad dat mensen die wel geloven dat ook mogen uiten!!

groetjes Steffie

Beste Leah, wat goed dat je dit bericht geplaatst hebt. Ik ben zelf dan al wel zwanger maar kwam even kijken op dit forum. Ik ben ook gelovig en o zo blij dat er nog meer mensen zijn die nog in God geloven. En inderdaad bij God zijn alle dingen mogelijk.
Ik wens alle vrouwen hier veel sterkte, en zal voor jullie bidden. Al zit je er misschien niet op te wachten omdat je niet gelovig bent, ik voel het als mijn plicht om voor mijn naasten te bidden.

liefs, Marloes

Geloof is heel divers en kan heel breed zijn. Ik vind het bijzonder als mensen, op welke manier dan ook, verder kijken dan de tuin lang is.

Van mij mag je voor ons heel hard bidden hoor Leah!

Ik ben ook niet gelovig, maar kijk de laatste tijd ook wat vaker naar "boven" en vraag dan om een wonder. Van mij mag je zeker heel hard voor ons bidden lieve Leah, je berichtje raakte me.

Liefs,
Luna

Lieve Leah, ook voor mij mag je bidden als je wilt, ik heb hetzelf ook wel eens overwogen, maar nooit gedaan. Waarom weet ik niet, ben wel katholiek maar niet praktiserend. Helpt een kaarsje aansteken ook?

Liefs Molly.

Hoi Leah,

Ik ben van huis uit rooms-katholiek, maar doe er zelf niets meer aan.
Leuk dat je ons wilt steunen op deze manier. Voor mij mag je ook bidden hoor, alle beetjes helpen!!

Bedankt,

Liefs Claudy

Lieve Steffie, Lara, Luna, Molly, Claudy en Inge, ik heb nog een bericht neergezet maar dan op drie juni, zodat jullie niet zo hoeven te zoeken! Ik ben erg blij dat jullie hebben gereageerd.
En lieve Molly, in de Bijbel staat dat je God alles kunt vragen, en ik denk niet dat een kaarsje aansteken daartoe bijdraagt, maar dit bedoel ik niet gemeen of zo. Dat is gewoon mijn mening waar je om vroeg, anderen zullen daar wel anders over denken. Ik ga in ieder geval voor je bidden en ik heb dus nog wat bij 3 juni neergezet voor jou en de anderen. Veel liefs, Leah

Terug
Bovenaan