vraagje

Hoi allemaal, hier ben ik weer. Ik had dus een berichtje voor drie juni getypt, maar die is er op de een of andere manier niet doorheen gekomen. Ik probeer het nu nog een keer hier, ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan. Wat ik jullie dus wilde zeggen, is dat ik echt voor jullie ga bidden (en Marloes ook, las ik!) en dat ik hoop dat jullie zelf ook mee bidden. Bidden is heel gemakkelijk. Je kunt gewoon praten tegen God en Hij hoort je altijd.
In de Bijbel (Gods woord) staat: Alles waar jullie met zijn tweeen hier op aarde eensgezind om vragen, zul je krijgen van mijn Vader in de hemel. Want waar twee of drie mensen in Mijn naam bij elkaar zijn, daar ben Ik zelf (Jezus, en Hij is God) bij hen...

God heeft Zijn Zoon Jezus tweeduizend jaar geleden voor ons naar de aarde gestuurd. In die tijd deed hij heel veel wonderen en die wonderen gebeuren nu nog steeds (echt waar!) In de Bijbel kom je ook veel voorbeelden tegen van vrouwen die heel graag een baby wilden maar bij wie het heel lang duurde, maar bij wie God hen door een wonder toch een kindje gaf!! Bij Hem zijn echt alle dingen mogelijk...

Hij is onze Schepper en dus de Schepper van elk kleintje dat Hij ons geeft. Dit staat ook in Psalm 139 (een stukje uit de Bijbel):
U weefde mij in de schoot van mijn moeder, U deed mij ontstaan. Ik dank U, want het is een wonder zoals ik ben gemaakt. Alles wat U maakt, is een wonder. Dat besef ik heel goed. Ik was voor U niet verborgen toen ik in dat duister groeide, als in het binnenste van de aarde. U zag mij toen ik nog geen vorm had, en mijn dagen waren al vastgesteld, al geschreven in Uw boek, voor er 1 enkele was aangebroken. Hoe diep zijn Uw gedachten, mijn God, en hoe oneindig in getal...

God houdt van jullie en ik hoop dat jullie ook gaan geloven dat bij Hem alles mogelijk is!!

Veel liefs, Leah

Terug
Bovenaan