vraagje

Aafje, ik begrijp je helemaal. Ik zal bekennen dat ik bij mijn huidige zwangerschap best een aantal kilo zwaarder was dan de andere keren. Zoals ik al schreef kon ik met 5 weken mijn broeken niet meer aan en toch... niemand had het door... ja, alleen een vriendin die alle kleine dingetjes optelde.

Mijn ervaring is dat je zelf toch je buik altijd groter vind dan een ander. Je kijkt er immers van bovenaf op. Ideetje: even foto van opzij maken en dan op een andere manier kijken ;)

Succes, het gaat vast wel lukken het voor je te houden!

Groetjes Annemieke
 
hoi annemieke,

dat gaat ook wel lukken.
we gaan het zaterdag aan mijn familie vertellen (of ja, esmee krijgt zo'n leuk tshirtje aan) en collega's mogen nog fijn even wachten ;-).
een oom en tante van mark weten het ook al, maar dat kwam omdat ze een beetje aan het 'dwingen' waren dat ik een chocolodelikeur moest proeven. dus ja toen moesten we het wel vertellen.
gelukkig houden ze het nog wel even voor zich omdat de familie van mijn man (en daarmee dus ook zijn vader en broer) nog van niks weten.
 
Nou ja, dat ik apart was wist ik al maar toch,

Mijn eerste 3(!) zwangerschappen was er met 7, 8 maanden pas een buikje zichtbaar.

Deze 4e zwangerschap kwam hij echter naar voren met 17 weken... Erg vreemd dus :)

Voelen doe ik ze meestal wel rond de 15e, 16e week
 

Hoi

bij me eerste toen ik 10 wk was ..wist ik het ..en had haar bij 20 wk gevoeld maar helaas bij 22 wk hed ik mk gekregen.

Nu ben ik 31 wk zwanger en bij deze wist ik het toen ik 19 wk was ...en heb hem bij 23 wk gevoeld ..maar toch het is nog steeds niet te zien dat ik zwanger ben hahahh

Groetjes
 
Bij mijn eerste had ik rond 12 weken zwangerschapskleding aan maar echt zien door buitenstaanders was zo rond een week of 16-18. Met mijn tweede en derde zwangerschappen had ik met 8 weken al mijn positiekleding van stal gehaald en werd ik door 2 mensen al aangesproken op een zwangerschap. Dat was wel confronterend.

Leven voelde ik de eerste twee keer met 14 weken en de derde keer met 12 weken exact!

Fijne zwangerschap gewenst.
 
Ik denk inderdaad dat het ook een beetje aan je postuur enzo ligt. Ik ben slank en bij de eerste zag je met 5 maanden nog niet echt dat ik zwanger was.. ( viel de eerste maanden wel 5 kilo af. Ik liep echt helemaal met mijn buik vooruit. Toch droeg ik al vrij snel zwangerschapskleding. Ik kon gewoon weinig om/aan mijn buik verdragen. Voelde de baby met 21 weken.

De tweede zwangerschap was eigenlijk een beetje het zelfde. Voelde het kindje met 19 weken en viel eerst 3 kilo af. Het werd goed zichbaar met 5 maanden. ook het voelen van je kindje is afhankelijk van de liging van je baarmoeder.

Geniet ervan
 
Hoi,

ik denk niet dat postuur er iets mee te maken heeft...
Meestal als je het al zo vroeg ziet zijn het echt je darmen... Je babytje en baarnmoeder liggen dan nog volledig achter het schaambod.
Bij mijn eerste woog ik 60 kilo toen ik zwanger raakte bij een lengte van 1.70. Altijd een afgetrainde buik gehad maar iedereen kon het al zien bij10 of 11 weken... Ik voelde Noah voor het eerst met 14,5 week.

Nu ben ik 12 weken zwanger van de tweede en woog voor de zs 56 kilo en nu ziet ook echt iedereen het al...

Groetjes M
 
ik ben ook zwanger van de eerste. en kan ook niet wachten op de eerste bewegingen van binnen uit. met 6 weken kon ik mijn broeken al niet meer dicht. ik heb zelfs al zo'n buik en grotere borsten dat mijn vriend en ik wel eens twijfelen of we niet al langer zwanger zijn dan we nu denken. we zijn ook erg benieuwd dus naar ons eerste bezoek aan de verloskundige woensdag. Mijn vriend zei dat hij merkte dat ik dikker werd omdat het ging tochten onder de dekens door, hahahaha.
mijn buik hield de dekens omhoog.
 
Terug
Bovenaan