vraagje

Hahahaha! Dat is grappig...
Ik ben zelf 5 week (vermoedelijk) maar vind mn spijkerbroeken nu al niet echt prettig meer... ze kunnen nog wel dicht en ben nog niet in gewicht aangekomen, maar tis dat drukkende gevoel... pff dat word nog wat straks.. hihi.
Geniet er van lady's
 
het darmenverhaal klopt idd wat mij betreft. grappig dat ik dat alweer vergeten was. veel last gehad. gelukkig is dat over, maar de buik is kennelijk volgens mijn omgeving dik. ach...

 
hoi,

ik ben nu voor de 3 de keer (1mk) zwanger, in mijn zs van onze eerste voelde ik haar al met 14 weken.
En kon toen met 10 wk geen gewone broeken meer aan.
Nu na mijn mk weer zwanger volgens eigen berekening vrijdag a.s 9 weken maar ik ga morgen echt om een zs broek ik word helemaal naar van mijn eigen broeken.
En mijn borsten zijn al 2 maten gegroeid!!!
Dat gaat wat worden.

gr Louise
 
Mensen die het niet wisten zagen het bij onze tweede pas bij ruim 20 weken. (bij de eerste ook trouwens). Met 12 weken begonnen mijn broeken te strak te zitten en 2 weken later kocht ik de eerste zwangerschapsbroek. Ons eerste kindje voelde ik met 18.4 weken, de tweede met 14 weken. Over een paar dagen hoop ik te bevallen.
 
Hai!

Ik ben ook voor de tweede keer zwanger en voelde deze met ongeveer 18 weken. Het begint natuurlijk eerst heel zachtjes te "kriebelen" dus in het begin dacht ik nog wel: "Voel ik het nou goed of zit het tussen mijn oren?"

Over positiekleding: Ik ben vrij fors van mezelf en heb tot 22 weken mijn eigen kleding kunnen dragen, maar dat schijnt een unicum te zijn, haha! Wel lekker goedkoop!

Over zien: Eigenlijk ook pas rond de 22 weken echt als zwangere er uit gaan zien.

Fijne zwangerschap!
 
Hoi,
Ik ben voor de 3de keer zwanger en voelde het pas met 20 weken. Ben nu 22 weken en je kunt het nu zien. Ben 3 kg gegroeid. Heb met ruim 110 kg ook wel genoeg gewicht bij me. Positiekleding is wel een probleem, want dat is er haast niet te krijgen in mijn maat. De vorige zwangerschappen voelde ik het ook pas bij 20 weken.

gr. marian
 
Terug
Bovenaan