Vraagje....

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Ik ben van plan om binnenkort een gastouderopvang te gaan beginnen. Nu heb daarvoor mijn website al afgerond, maar ik ben erg benieuwd wat een 'buitenstaander' er van vindt.
Zouden jullie eens een kijkje willen nemen en de website van kritiek willen voorzien? Voor mij is de site duidelijk, maar ik weet niet goed of ook alle info erop staat die zoekende ouders willen weten, of de site duidelijk is, enz.

Alvast ontzettend bedankt! De tips ed kunnen gewoon naar het adres dat op de website staat!

Justcarool, ik las vanmiddag je post. Spannend, hoor! Mijn duimen draaien voor je!

Liefs Daisy

Oh ja, haha! Was net even met teveel dingen bezig!

De website is www.tuttebollekakkie-nootdorp.nl

Haha wat een geweldige naam zal er vanavond eens naar kijken

Wat een leuke en overzichtelijke site! Alles wat je wilt weten staat er op :)
Jammer dat ik (nog) niet zwanger ben en ik niet helemaal in de buurt bij je woon, anders had ik je zeker aangeschreven ;-)

Succes, hopelijk loop je bedrijfje gauw goed!!

hallo daisy,

ik zou zelf de site vrolijker willen zien (felle kleuren en kinderdingen...) dat geeft een bepaalde uitstraling van je bedrijf vind ik.
alle info staat er wel op, maar sommige stukken zijn erg lang. en verliezen de interesse om door te lezen. mischien iets meer onderverdelen in kleinere sub stukjes...
en ik zou iets duidelijker zijn onder welke stichting oid je valt. voor ouders erg belangrijk vanwegen de teruggave van de belasting.
zelf vind ik de site van iemand hier in de buurt erg mooi (www.graswelpjes.nl)

maar goed dit is mijn mening....
begrijp goed dat ik je site niet wil afkraken hoor.... helemaal niet mijn bedoeling. alle info staat erop.
maar je vroeg erom dus ik denk kijk even heel erg kritisch;)
dus mocht je het zo laten is het ook goed hoor!!
heel veel succes met je nieuwe bedrijfje

Ook ik zou kiezen voor wat kortere teksten. Dit kan je doen door een extra kopje bovenin te maken of door onder het hoofdkopje bijvoorbeeld over daisy en tuttebollekakkie, bijvoorbeeld 3 subkopjes te maken, bijv Daisy, lokatie, de 3 ontwikkelingen.
Dit zou ik ook doen bij tijd en kosten.
Mischien nog een kopje mbt maaltijden?? Daar kan dan ook de voedselallergie onder??
In ieder geval heel veel succes met de verdere ontwikkelingen. Hoop dat mijn mening je geholpen heeft.

Thanx voor de tips meiden! Ik wil iig nog wat lucht in de site brengen door er wat fotootjes tussen te zetten van oa de parkietjes en mijzelf.

En toch wat meer aparte kopjes is ook een goed idee. Zat er zelf al over te twijfelen, maar als ik de reacties lees, heb ik net het verkeerde gekozen, haha!

Thanx meiden! Ik hoop dat julle allemaal snel op zoek kunnen naar een kinderopvang!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan