Vraagje....

Ik vind de website echt heel liefevol en warm overkomen! Heel veel succes met je bedrijfje!

ik heb ook even gekeken. super mooie site! je straalt veel ervaring en liefde uit. ik zou bij je opvang dagen nog niets zetten als je nog niet weet welke dagen je precies wilt werken. Ik zou er nog bijzetten met welke leeftijdsgroep je werk BSO of alleen 0-4 of 0-13

Leuke site en ik denk dat alles er wel opstaat. Ouders willen ook graag weten hoeveel kindjes je tegelijk opvangt en welke leeftijden. Hoeveel baby's bijvoorbeeld. Want als je 2 baby's tegelijk hebt, straks je eigen kindje en je moet kindjes uit school gaan halen, heb je toch een logistiek probleem. je dagindeling is met baby's ook heel anders denk ik, maar goed dat heb je er ook bij vermeld dat hier van afgeweken kan worden. En verder is het meeste wel benoemd door andere meiden hier.
wens je veel succes, hoop dat je gau je eerste kindjes in huis hebt.

Hey ,

Bedankt , zelf nog wel erge twijfels hoor maar test morgen een clearblue digital en we zullen het weten ;)

Wat een super leuke begin verhaaltje !! echt een goeie opening !!
Wens je heel veel suc6!!

Liefss

ik vind je site zeer professioneel en duidelijk! idd misschien iets in vrolijke kleuren. maar dat is ook echt het enigste wat ik zou veranderen!

Goed dat je je keuze gemaakt hebt en er echt al mee bezig bent. En je hebt veel leuke info erop gezet, mn. die dagindeling vind ik een leuke vondst.

Een paar vragen/opmerkingen:
- Is dit een realistisch bedrag wat jij vraagt? Je moet aanpassingen in je huis doen, spullen koppen, eten kopen en ook nog btw afdragen en vor je eigen pensioen sparen. Heb je dit met het gastouderbedrijf doorgesproken of 'zomaar' bepaald? Ik weet de gemiddelde prijs niet hoor, maar het KDV is duurder ;-)

- En waar ouders denk ik wel benieuwd naar zijn is of je geregistreerd gastouder bent en dan zou ik daar ook een link bij zetten naar de belastingdienst over teruggave.

- Qua dagen, zou ik idd niet op de site zetten dat het om de donderdag gaat. Laat mensen eerst maar komen voor een gesprek en dan kun je evt. beperkingen in dagen met hen bespreken.

- Ik zou bij de intro niet zeggen dat je werken kinderen leuk vindt, maar toe bent aan een nieuwe uitdaging... want je gaat nu ook werken met kinderen ;-)

- Zeker plaatjes en subkopjes gebruiken, dat maakt het overzichtelijker en aantrekkelijker.ik zou het stuk op de eerste pagina over communciatieschrifjes ergens verder onderin de tekst neerzetten. En een apart kopje 'visie' maken, warin je vertelt over het buitenspelen, de motorische ontwikkelingen etc. Dat maakt je juist onderscheidend dus ze het er goed zichtbaar op.

- Hoe ga je dit doen rond je bevalling? Heb je de mensen dan een alternatief te bieden? Als je pas na die tijd wilt beginnen zou ik aangeven dat mensen zich wel kunnen inschrijven, maar vanaf welke maand ze terecht kunnen.

- Ik dacht ook nog na over de naam Tuttebollekakkie. Het is natuurlijk altijd iets persoonlijks. En op zich met het gedichtje erbij leuk, maar het kan ook mensen misschien op een verkeerd been zetten of afschrikken, omdat het toch een beetje een 'scheldnaamachtige' naam is. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze ;-)

Hopelijk heb je er wat aan.
Wenser

@wenser, 5 euro is wat de gastouderbureau's hier adviseren. Het is ook het maximum wat een gastouder kan vragen, zonder dat de ouders een gedeelte niet bij de belasting op kunnen geven.

Geregistreerd word ik pas als ik echt wat kinderen krijg. Dus als de overeenkomst met de ouder is gesloten. Ik sta natuurlijk wel ingeschreven bij een bureau.

Als ik met verlof ga, regelt het gastouderbureau tijdelijke andere opvang in overleg met de vraagouders. Dit loopt dus zo goed als buiten mij om, maar misschien wel goed om even te vermelden.

@andere meiden, heel erg bedankt voor de tips! Ik kan weer wat verbeterpunten aan de site toevoegen, dus komende donderdag weer hard aan de slag! ;)

Daisy... Heb je facebook? Zoek ik je even op. Zet hier niet al teveel persoonlijke dingen op ivm bekenden die meelezen. Ik ben ook gastouder met een site. Een zeer minimalistische site, maar toch ;) Misschien kan ik je helpen op de een of andere manier.....

Liefs!

Terug
Bovenaan