Vraagjes over de keizersnede???

Hallo

Bij mij ging het herstel best snel. Vijf dagen na de bevalling mocht ik naar huis, en toen had ik ook geen pijnstillers meer nodig; de eerste twee dagen krijg je nog de verdoving toegediend, en daarna doet het best wel pijn, hoewel dat dus  na 5 dagen ook bijna over was.

Ik heb bv gegeven, eerst gekolfd omdat mijn zoontje op een andere afdeling lag de eerste dagen.Maar het kwam goed op gang.

Ik heb in totaal 4 weken gevloeid en was twee weken daarna weer ongesteld.

Succes als het een keizersnee wordt! Ik hoor vaak negatieve verhalen, maar vond het zelf ontzettend meevallen.

Groetjes Jedi

Hoi hoi,

Het is niet zo dat als je uit het ziekenhuis ontslagen wordt je dan hersteld bent. Je hebt een flinke buikoperatie te pakken. Dat de pijn na een paar dagen weg is, is natuurlijk alleen maar fijn, maar je zult het nog weken rustig aan moeten doen. Ik zie hier iedereen vertellen: nee hoor, na een paar dagen mocht ik naar huis en dus was ik genezen. Ik kan je zeggen dat dat niet zo is. Zelf zie ik juist op tegen het herstel. Ik geloof wel dat ik na een paar dagen thuis zal zijn, maar dan daarna. Je mag niet tillen en zo (dat is bij elke buikoperatie zo) ivm de wond en het herstel. Dat duurt toch enkele weken. Ik ken hele actieve dames die met een paar dagen thuis waren, maar die het toch echt rustig aan moeten doen. Het herstel is dus niet over met ontslag uit het ziekenhuis.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan