vragen jullie je ook wel een af of iedereen echt is?

Ja, stom he?

Ik heb soms nog wel eens dat ik me afvraag of er geen forummers tussen zitten die de boel voor de gek houden.

Niemand specifiek, hoor. Dat is natuurlijk meteen de volgende vraag...
Maar je hoort zo vaak dat mensen zich op internet anders voordoen dan ze zijn. Dat een jonge moeder ineens toch een oude opa is die doet alsof... en put uit zijn ervaringen...

Ik kwam hier op omdat Dave iets wilde schrijven en ik toen dacht dan er misschien mensen waren die zich dan niet meer vrij voelen om vrouwenzaken te bespreken. Vervolgens dacht ik: het is hier openbaar, wie weet wie er allemaal meeleest... Tja en toen kwam de vraag of iedereen wel is wie die is.
Van degenen op de meeting weet ik het zeker!

Ik hoop niet dat het erg wantrouwig overkomt, zo bedoel ik het niet, jongens!

Nou ik vind dat je daar wel een punt hebt hoor. en ik dacht dat dat voor iemand anders die eerst hier op het forum was, ook de aanleiding was om een ander prive forum te openen...klinkt een beetje wazig als ik het zo terug lees, maar hopelijk snap je wat ik bedoel.  

Oh en ik ben een echte moeder van 31 hoor hahaha grapje

Groetjes Monique

@ overbeekje/Monique:
Klopt, that's me!
En voor iedereen die verder graag prive verder kletst (ook als je niet helemaal een februarikindje hebt):
mamasfebruari2007

groetjes Dionne

Ja, maar ik ga geen namen noemen. Maar toch weerhoudt me dat niet om hier door te gaan. Je hoeft niet overal op te reageren.

Groetjes Ilona

ps. Ik ben wel echt, hoor

ja, dat vraag ik me ook weleens af hoor rosanne.
je weet nooit wat voor rare mensen er achter die pc zitten......
maar van mij weet je in ieder geval dat ik echt ben.... hihi....

liefs marijke

Moest er idd aan denken door al die vreemde namen die via hyves binnenkwamen...iedereen heet hier anders dan via hyves en in het echt....maar ik kon ze allemaal weer herleiden....dusseh...tot zover klopt het allemaal weer...

Groetjes Yvonne

(toch denk ik niet dat er op een forum als deze heel veel rare mensen komen hoor...is dan toch iets te specifiek denk ik, kan me tenminste absoluur niet voorstellen dat er iemand een kick krijgt van al die jonge moeders hier...of wat voor andere motieven dan ook...)

Terug
Bovenaan