vragen jullie je ook wel een af of iedereen echt is?

Hoi,hoi,

Eigenlijk nooit over nagedacht, dat er wel eens iemand tussen zou zitten die niet "echt" zou zijn.
Dan val je toch gauw door de mand of niet.
Maar ik ga er maar gewoon van uit dan de mama's hier "echt" zijn!!

groetjes

goh,

daar noem je nog eens wat, ik heb me dat eigenlijk nooit afgevraagd terwijl ik in een chatbox me altijd vor de geest hield dat niemand was wie hij zei dat ie was.
zal wel komen door dat ik een hop mensen toch in mijn msn heb staan, en de hyves en foto's.
maar misschien zit er wel een 'rotte appel' tussen, om het maar ff zo te noemen.

ik ben trouwens wel echt hahaha. kan het alleen bewijzen met de webcam denk ik.
of bij de volgende meeting die wat dichtbij mijn huis is.

groetjes Miranda

Nou ik zou eigenlijk niet weten hoe je kan bewijzen dat je "echt" bent!!

Want als je een beetje in je rol zit, is zo'n bericht ook makkelijk te schrijven!!

Mijn forom naam is Faye, dat vond ik altijd een leuke naam voor een dochter, maar toen ik eenmaal zwanger was, vond ik het toch niets. .

Maar onder de meeste laatst geplaatste berichten van mij stond eerlijk mijn eigen naam, de naam van ons dochtertje is ook echt Reaven.

www.nike1202.hyves.nl

Liefs Nikè en Reaven

Hallo, ook ik ben een echte mama! na deze reacties gelezen te hebben vind ik t wel eng worden om er nog foto's bij te zetten.. Idd je weet niet wie dit allemaal leest. Ook ik vertel wel eens tegenstrijdige dingen kwam ik achter.. Ik stuurde pas dat mijn dochtertje 14 weken was en ze was er toen pas 13.... Zo'n dingenkan ik gewoon niet onthouden
Ik wil pas met Tessa naar een "meeting" komenals ze een beetje ouders en dan kan ik bewijzen dat ik echt ben..
Groetjes Carla mijn echte naam!

Ik heb ook al lang geen idee meer hoe veel weken Laura is, hoor! Dat weet ik al niet meer sinds ze een week of 15 was! Ik keek altijd maar bij berichtjes van ongeveer even oude baby's en telde daar de dagen bij op of trok er dagen van af! (Zo weet ik dus wel weer precies wie er rond Laura geboren zijn, maar de weken kan ik dan weer niet onthouden .)

Groetjes Ilona

ach, Carla, je hoeft je niet te bewijzen hoor!
Zo bedoel ik het helemaal niet (en de anderen denk ik ook niet) Voel je echt niet bezwaard! Ik geloof je zo wel! Echt.
Ik schrijf soms ook wel eens iets dat al snel weer anders is (Loek eet nu weer geprakt...) en ik ben ook echt!

Rosanne

Terug
Bovenaan