vragen jullie je ook wel een af of iedereen echt is?

Hmm ja ik had dat eerst ook wel, maar op een gegeven moment zie je toch wel vaak dezelfde namen terug komen en kloppen de verhalen gewoon wel merk ik. Ik heb tenminste nog niet meegemaakt dat iemand eerst het ene vertelde en daarna opeens iets heel anders, jullie wel?
Ik denk dat er misschien wel wat aparte types meelezen, maar je moet wel heel fanatiek zijn om mee te schrijven en constant zo'n verhaal op te hangen en geen fouten te maken, toch? Maar misschien ben ik wel naif haha...
Wat ik trouwens weleens zie bij andere forums (ook op deze site trouwens) zijn mensen die vaak alleen lijken te reageren om een heftige discussie te creeeren. Dat soort mensen geloof ik niet, je kunt toch niet echt zo'n enorm uitgesproken mening over alles hebben? Volgens mij doen  die dat gewoon voor de kick van een soort ruzie/discussie.
Beetje jammer, ben wel blij dat mensen dat hier niet doen!

hallo,

Tuurlijk vraag je het wel eens af, maar denk idd dat het wel meevalt.
Dan moet je wel heel raar in elkaar zitten lijkt mij om heel vaak mee te lezen of schrijven op een forum met vrouwen die baby'tjes hebben....

Groetjes Veronique
(mv Isabelle 4 jaar en Madeleine 15 weken)

P.s. oh enneh.... deze forumschrijver en lezer is wel echt!

het zal hier inderdaad wel meevallen,omdat het steeds dezelfde mensen zijn met herkenbare verhalen en foto's enzo.een vieze oude man valt meteen door de mand
ik heb op andere delen van dit forum weleens rare verhalen gelezen,waarvan ik dacht;dat kan niet kloppen.maar zoals ilona al zegt;je hoeft niet overal op te reageren en die mensen haken vaak ook snel weer af.bovendien ben ik ook heel voorzichtig geworden met oordelen,want een paar jaar geleden hoorde ik een raar verhaal en ik stond met de grootste mond vooraan dat dat verzonnen was,maar het bleek toen wel waar te zijn(niet op een forum hoor,maar hier in het dorp)

quote: bebek reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 00:25:42'));

Hmm ja ik had dat eerst ook wel, maar op een gegeven moment zie je toch wel vaak dezelfde namen terug komen en kloppen de verhalen gewoon wel merk ik. Ik heb tenminste nog niet meegemaakt dat iemand eerst het ene vertelde en daarna opeens iets heel anders, jullie wel?

Ik heb je stukje iets ingekort omdat ik hierop wilde reageren. Ja..... dat heb ik hier helaas wel al gezien (gelukkig niet vaak), maar daar ga ik nu verder niet op in. Ik zou ook niet zo ver willen gaan dat de mensen die hier schrijven geen moeder zijn. Hoewel je helaas overal foto's vandaan kan halen, maar ik denk niet dat de meeste mensen dat zullen doen. Wederom heb ik zoiets  van ik hoef niet overal  op  te reageren en als ik die dingen kan  zien, kan iedereen ze zien.

Toen ik zelf jonger was, en nog wel eens chatte vertelde ik ook wel eens dat ik bijvoorbeeld uit een andere plaats kwam of een andere studie deed, om niet herkend te worden. Helaas vergat ik altijd welke studie ik dan deed en viel weer door de mand, haha. Maar dat was puur ivm herkenning. Nu ben ik gewoon wie ik ben en de meesten hier met mij.

Groetjes Ilona    

Hoi,

dat blijft toch altijd wel de vraag of iemand diegene is zoals hij/zij zich voordoet! Maar ik heb inderdaad het idee dat de mensen die hier reageren en lezen wel zijn wie ze zijn. En het is meer een gevoel dan dat je dat met bewijzen kunt staven! Tenminste, voor de mensen die elkaar nog niet via een meeting hebben gesproken.
Ik lees in ieder geval met veel plezier mee en vind het ook steeds leuker om te reageren en af en toe een topic te openen!

groetje,
Kiki

Ook ik twijfel hier wel eens aan. Ik denk niet zozeer dat er mensen meeschrijven die niet echt zijn, maar vraag me wel eens af of er mensen zijn die informatie hier vandaan halen. Als je namelijk een beetje kunt combineren, dan weet je bijvoorbeeld woonplaats, het gezicht erbij en de tijd dat ze op vakantie zijn.. dat vind ik dus eng. Daarom plaats ik net als Veerle geen foto's en zo weinig mogelijk persoonlijke informatie. Beetje overdreven natuurlijk..maarja.

Groetjes,
Dionne (haha, en dat is wel echt hoor!)

Ik ben iig ook echt, hoor!! Tenminste...ja toch? Toch?? Ik ben toch echt?? Zou niet leuk zijn als ik dit droom,  op een dag wakker wordt en heel iemand anders blijk te zijn...
Nee, hoor, ik ben echt, check www.pooh-beer.hyves.nl

Terug
Bovenaan