Vragen over op pad met een draagzak

<p>Hi allemaal, </p><p>Ik wil mijn kindje vaker dragen en heb in een ander topic al wat vragen gesteld. Binnenshuis wil ik de Womboo gaan gebruiken vanwege het gemak en buitenshuis een draagzak.</p><p>Stel dat jullie gaan winkelen of op pad met alleen een draagzak. En je gaat ergens lunchen. Mijn Ergobaby zit helemaal niet lekker zittend, welke raden jullie aan? En stel dat ze tussendoor gevoed moet worden en ze wil daarna niet meer in de zak. Nemen jullie als backup dan de wagen mee?</p><p>Benieuwd naar tips en adviezen! Bedankt weer!</p>

Afhankelijk van wat je activiteiten zullen zijn, kun je er bijv natuurlijk ook voor kiezen de wagen in de auto te laten liggen.

Ik zou ergens gaan passen. Gewoon even Google waar dat kan.Ik heb zelf de tula free to grow. Fijn voor een uurtje in de speeltuin, maar daarna gaan de banden best snijden. En voor m’n bijna 2 meter lange man is hij eigenlijk ook niet goed. Dus ik had achteraf beter ergens een passessie kunnen doen ipv op uiterlijk op internet bestellen

Ik heb inderdaad ook het Womboo Buidelshirt en voor wandelen en buitenshuis hebben wij een draagzak, de ByKay click classic. We zijn er erg tevreden over en makkelijk aan te doen!

Ik vind een draagdoek ideaal voor op pad en ook kunnen zitten! Ik kan hem staand omdoen (soms zelfs wanneer ik m'n zoontje ook nog vast heb).
Wij hebben een geweven draagdoek zonder stretch. Hij is makkelijk mee te nemen (veel kleiner dan een tas/zak) en zitten gaat ook prima!

[quote quote=10548197]Ik zou ergens gaan passen. Gewoon even Google waar dat kan.Ik heb zelf de tula free to grow. Fijn voor een uurtje in de speeltuin, maar daarna gaan de banden best snijden. En voor m’n bijna 2 meter lange man is hij eigenlijk ook niet goed. Dus ik had achteraf beter ergens een passessie kunnen doen ipv op uiterlijk op internet bestellen[/quote]
Ik kom alleen uit bij draagconsulentes en wil niet nog meer geld uitgeven eigenlijk... al is het een goed idee.

[quote quote=10548213]Ik heb inderdaad ook het Womboo Buidelshirt en voor wandelen en buitenshuis hebben wij een draagzak, de ByKay click classic. We zijn er erg tevreden over en makkelijk aan te doen![/quote]
Thanks, kun je er ook gemakkelijk en fijn mee zitten de Click Classic?

[quote quote=10548194]Hoihoi. Wij hebben een draagzak van Marsupi, ik heb hem alleen nog binnenshuis gebruikt, wij vinden hem echt top! Het is er 1 die volledig werkt met klittenband, buitenshuis nog niet gebruikt, maar als ik hem binnenkort wel buitenshuis ga gebruiken neem ik als back-up wel de wagen mee, maar dat is puur omdat ik niet weet hoelang mijn rug het vol zou gaan houden.[/quote]
Dank je! Zit het ook fijn, zittend?

Terug
Bovenaan