Vragen over op pad met een draagzak

Voor het type draagzak zou ik wel een draagconsult adviseren. Dit is zo persoonlijk. Wat voor de een fijn is, is voor de ander niet. Ik zelf heb een tula free to grow, een artipoppe draagzak en ook geweven draagdoeken. Voor kortere stukken zijn de draagzakken prima. Maar voor een langere periode vind ik een geweven doek veel comfortabeler. Verder is het gewoon uit proberen. Eerst kleine uitstapjes en steeds wat langer. Ik zelf kan gerust een hele dag weg met alleen een draagdoek of zak. In een restaurant probeer ik naar een bankje te zoeken waar kids even op kunnen liggen en anders gewoon op schoot. En ja soms ga ik weleens eerder naar huis dan gepland omdat het effe niet lekker loopt allemaal , maja dat is nou eenmaal zo met kids

Ik nam zeker ook de wagen mee :) het is voor jezelf misschien ook wel fijn om je kindje heel even weg te kunnen leggen. Zeker in het begin had ik na een poosje wel wat gevoelige rug/bekken, dan is het toch lekker om je kindje in de wagen te kunnen leggen. 
Als ik alleen even ging wandelen dan nam ik de wagen niet helemaal mee. Maar als ik wat langer weging wel. Soms nam ik alleen de maxi-cosi + onderstel mee, dat was hier wat minder gedoe met tillen (ik woon in een appartement op 2 hoog). 

Terug
Bovenaan