vreemd

Ik voel me vreemd. Als ik op internet lees hoort misselijkhied erbij, moeheid hoort erbij, pijnlijke borsten, buikpijn, etc. etc. Ik voel eigenlijk niets. begin me echt zoregn te maken. Heb geen bloeding of iets gehad. Zal van de week een keer weer een test doen kijken of die nog aangeeft dat ik wel zwanger ben want ik voel me neit zwanger als ik al die verhalen zo lees overal. zijn er meer vrouwen die dit herkennen of moet ik me echt zorgen gaan maken?

xxx
 
Wees blij dat je er geen last van hebt ook al klinkt dat raar! Ben zelf zwanger van nr 3 en bij alle zwangerschappen geen misselijkheid, buikpijn, gevoelige borsten etc. Maak je dus geen zorgen zodra de streepjes verschenen zijn op de test ben je echt zwanger, geniet ervan
 
Bij mijn beginnen de kwaaltjes ook af te nemen hoor. Heb nu bijna nergens last meer van en ik had al weinig klachten. Snap dat je er onzeker van wordt maar het schijnt erbij te horen. Ligt er ook aan hoever dat je al bent.

 
Het vervelende is dat daar geen antwoord op te geven is. Het kan alle kanten op. Ik heb nu 4 zwangerschappen gehad. Drie keer misselijk en allerlei kwaaltjes, toch 1 keer een miskraam. En deze keer nergens last van, ik ben nu 21 weken en alles is goed. Dan heb ik ook nog bij 3 keer bloedverlies gehad, twee keer alles goed 1 keer niet. Het is gewoon afwachten, zo verschrikkelijk spannend.
 
Ik heb bij de vorige 2 zwangerschappen geen last gehad van welk zwangerschapskwaaltje dan ook. Alleen op laatst wat vermoeidheid omdat ik gigantische dikke buik had.En heb 2 gezonde kindjes gekregen.

Het kan dus echt hoor!!!

Ik heb altijd geroepen ik voel me veel beter als ik zwanger ben dan als ik niet zwanger ben. Alleen nu met de 3e helaas wel wat klachten:)

 
Ook ik heb 2 zwangerschappen gehad en nergens last van!!! Dat kan prima hoor! Ik voelde me heerlijk!!

Geniet ervan, de 9 maanden zijn zo voorbij.. En ik denk, dat wanneer er echt is mis is, je het juist wel voelt! ( en dan bedoel ik specifieke klachten!)
 
Morgen ga ik naar de dokter maak me echt zorgen verlies Nu ook beetje roze afscheiding hoop zo dat alles goed is.
 
Terug
Bovenaan