vreemd

Sterkte, ik hoop dat alles goed is, laat het even weten! Het is inderdaad gewoon afwachten de eerste 12 weken (en daarna blijft de bezorgdheid ook hoor!). Je kunt er ook niet veel aan doen, dus hopelijk is alles goed.
 
Hoi Odil,

Met de klachten (of het gebrek daaraan) dat je beschrijft kan het idd nog alle kanten op! Veel vrouwen zijn helemaal niet misselijk etc. en zelf heb ik in week 6 ook bloed verloren, helemaal in de stress, maar ben ondertussen gewoon 22 weken zwanger! Succes nog even die eerste onzekere weken en laat even weten hoe het afgelopen is!
 
meid maak je geen zorgen!!!! geen kwaaltjes is alleen een hele groete pluspunt! \bij mijn 2e zwangerschap merkte ik ook niks van kwaaltjes.. ik heb toen9 maanden later een gezonde zoon ter wereld gebracht!!


 
vandaag de vk gebeld morgen kan ik er heen en ik krijg deze week nog een echo laten we het beste er maar van hopen maar ik ben beang dat het het slechtste zal worden. we wachten nog mar ff af.
 
Ik herken het wel. Behalve gevoelige borsten had en heb ik ook geen kwaaltjes zoals misselijkheid enzo. In het begin maakte ik me daar wat zorgen over maar sinds de termijnecho is dat over en zeker toen ik de kleine voor het eerste voelde bewegen (met 14.5 weken, tweede kindje) weet ik heel zeker dat alles goed gaat. Ik ben nu 38.5 weken en ik moet zeggen dat ik met gemak door deze zwangerschap heen gewandeld ben. Ik hoop voor jou dat je weinig kwaaltjes houdt want dan zijn die 40 weken voorbij voordat je het weet. Succes!
 
gisteren stopte het bloeden helaas vandaag weer iets bloed verloren vrijdag middag echo laten maken vind het erg spannend maar vermoed dat we het kindje gaan verliezen. helaas.
 
Heel veel sterkte.
Ik hoop voor je, dat alles goed is. ( kan je niet eerder een echo krijgen??) Ik zou gek worden van dat wachten..

Ik duim voor je
 
Terug
Bovenaan