vreemd

Nee kan helaas niet eerder dit is het snelste in omgeving van 25 kilometer. We wachten af. Het is niet anders. Snik snik
 
De echo was helaas niet goed. Vrijdag meteen doorgestuurd maar het ziekenhuis waar het verwijderd is. Voel me leeg en eenzaam. hoe klein het ook was jet was zo welkom vooral Nu. Maar het is ons nog niet gegund. Hopelijk snel weet zwanger en waakt dit engeltje over het nieuwe kindje.
 
Wat erg voor jullie. Het is zo vervelend, een volgende zwangerschap is ook niet meer zo zorgenloos, vooral in het begin.
Ik heb ook een miskraam gehad en kon er redelijk nuchter in staan. Er was iets in aanleg niet goed en dat komt vaak voor. Maar het blijft verdrietig, ik had al gelijk zoveel plannen. Dagdromen over wanneer de baby geboren zou worden, hoe oud zou onze eerste dochter dan zou zijn, wat doen we met het kamertje enz. En dat zijn dromen die niet doorgaan. Bovendien moet je helemaal opnieuw beginnen. Dat is uiteindelijk allemaal wel gelukt, het duurde alleen even.
Ik hoop dat jullie het snel een plekje kunnen geven en dat jullie dromen snel uitkomen.
 
Terug
Bovenaan