vreemde en misschien ook wel een misplaatste vraag

Heb hem idd al gegoogled, haha! Wat een studies en onderzoek heeft die vent gedaan, haha!
Bij ons tot nu toe ook alles goed bij allebei. Ergens wel fijn, maar komt de actie niet ten goede...

Wij wonen in Nootdorp, ik kom oorspronkelijk uit Den Haag en mijn vriend uit Leidschendam. Kom jij ook hier uit de omgeving?

Ja wij komen uit Den haag.
Hij heeft inderdaad veel studies gedaan.
Hij is zelfs een keer bij Zembla geweest met uitzending over iui en ivf.
Mocht je Hyves hebben er bestaat ook een infertiliteitshyves waar je lid van kan worden,staat veel info op en je kan daar ook met lotgenoten kletsen.
Hou oud ben jij als ik mag vragen?omdat je zei dat je ook nog jong bent.

Heb die hyves ook gevonden idd, maar lang niet iedereen op mijn hyves weet dat we bezig zijn met zwanger worden. Dat willen we toch graag nog even zo houden, omdat we niet met iedereen zo close zijn zeg maar.
Maar misschien dat ik er idd gewoon maar lid van ga worden (zit er langer over te denken) en de reacties maar over me heen laat komen...

Ik ben 28 en mijn vriend is 36. Vinden ze nog te jong om er echt vaart achter te zetten. In september 2009 heb ik mijn eerste ongi zonder pil gehad, dus zijn nu bijna 2 jaar bezig. In december 2010 hebben we ons eerste ziekenhuisbezoek gehad.

Wel fijn dat jullie iig je doel hebben bereikt! Dan maakt al het wachten en de onzekerheden helemaal niets meer uit, denk ik!

Bij ons wisten ook niet iedereen dat we er mee bezig waren.
Ik ben zelf de beheerder van de IVF hyves,deze Hyves is afgeschermd en niemand kan dan ook zien dat je er lid van bent,maar hopelijk hoef jij niet in dit IVF traject te stappen.
Ben zelf ook lid van de infertiliteitshyves.Ook hier kan je alleen maar op kijken als je lid bent,maar volgens mij staat die inderdaad wel tussen de lijstje van netwerken.
Ik ben nu ook 28 toen wij begonnen dus 24jaar. Mijn man is ook 28.

Het doel is zeker alles waard en we zijn dan ook super dankbaar dat het eindelijk zover is,maar kan pas helemaal genieten als we ons wondertje in de armen hebben,want het blijft spannend.

Kan heel goed begrijpen dat je pas echt kunt genieten als je je hummeltje in je armen kan sluiten!

Ben even grote schoonmaak aan het houden op hyves, word ik ook lid. Er staan nu kinderen van mijn werk (ben leerkracht) tussne enzo. Wilde ik toch al verwijderen, maar nu een goede reden ervoor!

De fertiliteitshyves is geen grote hyves, klopt dat? Heb er 1 gevonden met maar 16 leden. Is dat ook de hyve die jij bedoelt?

Terug
Bovenaan