vreemde en misschien ook wel een misplaatste vraag

hoi supertje,

wij zijn van de eerste door icsi zwanger geworden en toen werd al gezegd als we voor een tweede wilde gaan dat we alleen maar hoefde te bellen.
dat hebben we dus ook gedaan en we konden meteen weer komen. terwijl er dus 5 jaar tussen zit.
we hadden geen verwijzing e.d nodig.
wij liepen in arnhem en utrecht.

je kan altijd even bellen om het te vragen

Ha wonder2011 en daycey,

even nog nav de opmerking in het ziekenhuis dat je nog jong genoeg ben, laat je daar niet te makkelijk door wegsturen/wachten.

Toen wij met onze eerste bezig waren (3 jr geduurd met 2 mk) liepen we ook bij een gyn (weliswaar in Dordt) Ik was toen 24 en kaartte zelf aan dat hij ons misschien te jong vond.
Gyn zei toen dat hij liever jongere vrouwen zie met nu een duidelijke kinderwens dan oudere vrouwen die na hun carrierre gemaakt te hebben nog kinderen willen en het niet snel meer gaat.
Het hangt dus erg af van de gyn (en misschien ook het ziekenhuis) hoe de werkwijze is

Groetjes mama van 2 kids en 6wkn zwanger

Mijn schoonzusje werd juist eerder doorverwezen omdat ze jong is. Omdat dan de redenen anders kunnen zijn dan bij iemand boven de 30. Maar zou inderdaad aan gaan dringen hoor daycey, je wacht al lang zat en die onderzoeken moeten veel sneller kunnen.

Ga ik ook zeker doen! Ik merk nu ook al dat ze doen lijken alsof je na een telefoontje snel geholpen wordt, maar dat er makkelijk 3 maanden tussen kan zitten.
Een kennis van mij moest na de kijkoperatie nog 8 maanden wachten op de eerste IUI. Dan zouden wij al 3 jaa rbezig zijn vopor we überhaupt aan de eerste bahandleing kunnen denken!

Duurt wel lang zo...

Hoi Supertje,

zat even overal mee te lezen...je gedachten zijn zeker niet gek hoor.
Oke ik ben makkelijk zwanger en mag daar niets over zeggen maar ik had bij mijn 2e een zwdepressie tijdens en na mijn zwangerschap en toch zei ik 5 minuten na mijn bevalling al zo en nu een derde!! en nu 4 jaar later ben ik bijna uitgerekend van nr 3.
Die kriebel in je lijf voor nog een kindje is niet uit te drukken in woorden het zit in elke vezel van je lijf 24/7 365 dagen per week.

Tuurlijk prijs je je gelukkig met jullie kindje maar dit staat daar toch wel los van vind ik.

succes met jullie keuze en geniet ze
gr
winx

Terug
Bovenaan