Vreemdgegaan

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zit met een behoorlijk groot probleem. 2 weken geleden ben ik vreemd gegaan. We hebben geen condoom gebruikt, maar er was ook geen zaadlozing. Ik heb mijn vriend wel verteld dat ik ben vreemdgegaan, en gelukkig wil hij ook proberen om hier samen ui te komen. We zijn tenslotte al 9 jaar bij elkaar.
Maar het grote probleem is dus dat ik gestopt ben met de pil, sinds april. Nu is mijn vriend heel erg bang dat ik zwanger ben, maar hij is dan vooral bang dat het niet van hem is.
Hoe groot denken jullie dat de kans is dat het van de man met wie ik vreemdgegaan ben. Ik heb daarna namelijk veel geklust met mijn eigen vriend, waarbij wel zaadlozing is geweest. Het is nu voor het eerst dat ik hoop dat ik ongesteld word,, want anders hebben we waarschijnlijk een probleem, omdat mijn vriend dan nooit 100% zeker weet dat het van hem is. Ik hoop dat jullie mij wat informatie kunnen geven. Alvast bedankt.
En voor jullie allemaal hoop ik dat jullie niet ongesteld worden.

hoi letta,

de kans dat je zwanger wordt van voorvocht bestaat wel maar is heel erg klein!!
weet je toevallig of je in je vruchtbare periode zat?wanneer moet je ongi worden?

groetjes bri

zoals het nu is is mijn cyclus gemiddeld 22 dagen volgend babybrabbel. Mijn laatste ongesteldheid begon 29 juni, dus ik zou nu ongeveer ongesteld moeten worden. volgens babybrabbel was ik wel in mijn vruchtbare periode, maar zoals ik al zei ik heb daarna wel veel geklust met mijn eigen vriend. Ik denk dat ik nu ook de enige op dit forum ben die in spanning wacht om ongesteld te worden

Hoi Letta,

Volgens mij heb je een cyclus die te kort is om zwanger te worden een eitje heeft minimaal 14 dagen nodig om te rijpen voordat het bevrucht kan worden, het kan wel zijn dat je gewoon ongesteld word maar geen eisprong hebt gehad, dat is wat mij lijkt met 22 dagen.
'Bij babybrabbel kun je dit nakijken

gr monique

He Monique,

Ja dat is met 21 dagen. Maar het is een gemiddelde genomen vanaf dat ik in april gestopt ben met de pil. Mijn vorige ongesteldheid was een wel een cyclus van 28 dagen. Dus waarschijnlijk begint het nu een beetje normaal te worden. Maar ik hoop heel erg dat je nu gelijk hebt.
Bedankt voor je reactie

Hoi letta,

De kans is volgens mij minimaal dat je zwanger zou kunnen raken van deze man.
En natuurlijk hoop ik het ook niet voor je.

Fijn dat je partner en jij samen gaan proberen om hier uit te komen...
Maar ik vraag me wel af of deze (moeilijke) tijd wel een goede basis is, om nu verder te gaan proberen om een kindje op de wereld te gaan zetten.
Begrijp me niet verkeerd hoor, en ik hoop ook echt voor je dat  jullie er samen uitkomen.Maar is het niet verstandiger te wachten tot dater een moment in jullie relatie stabiel is, om dan te zeggen we willen graag onze liefde voor elkaar bezegelen met een kindje!
Ik hoop dat je nu niet denkt van Waar bemoeit ze zich mee..? Want dat is absoluut niet mijn bedoeling! Zie het als een zorg die ik naar jou toe wil uitspreken!

He letta, heel veel sterkte en wijheid gewenst!

Essie.

Hoi Essie,

Ik begrijp je heel goed hoor. Wij hebben het er ook over gehad en we wachten inderdaad nog even. Ik vind het helemaal niet vervelend dat je het zegt hoor.
Ik heb gister een test gedaan en die was negatief. Maar ik ben nog niet ongesteld.
Dus ik ben nog even in spanning.
Ik denk alleen dat we niet heel lang wachten, want we hebben opzich een hele stabiele basis. En willen wel graag kinderen.
Bedankt voor je reactie.

Groetjes Letta

Lieve Letta...

Ik begrijp heel goed dat jullie zo in spanning zitten hierover, maar heb je wel nagedacht over eventuele soa's die je kunt hebben opgelopen? En hoeveel schade dat ongemerkt kan aanrichten als je bijv chalmidia zou hebben?
Als je werkelijk klaar bent voor een kindje dan zou ik eerst zeker willen weten of ik niet besmet zou zijn met iets... want mocht dat wel zo zijn dan zijn er een paar soa's die je kindje (en jezelf) heel ernstige schade kunnen aanrichten... Ik weet dat het niet leuk is maar ik zou zeker overwegen me te laten testen!

Groetjes Bats

Terug
Bovenaan