Vreemdgegaan

Hoi Letta,

Hardstikke goed dat je je laat testen op van alles en nog wat, maar volgens mij kun je het HIV virus pas na 6 maanden aantonen. Om er zeker van te zijn dat je geen HIV hebt zou je dus 6 maanden moeten wachten.
Ik zou dit bij het testen zeker navragen!
Ik hoop voor je dat alles goed is en dat jullie samen verder kunnen

Groetjes.

Hoi Letta...

Als je ook HIV gaat testen krijg je inderdaad te maken met een zogenaamde venstertest... dit houdt in dat je eerst test om er zeker van te zijn dat je geen HIV hebt op het moment, en na zes maanden nog een keer test om te kijken of je het niet opgelopen hebt... Ik heb deze testen nl ook allemaal gehad ivm omstandigheden rond mijn scheiding... Ik moet zeggen dat ik een heel naar halfjaar heb gehad met veel onzekerheden enz... niemand kon me nl zeggen of ik het wel of niet had, ook omdat je zelf totaal niks merkt van eventuele besmetting... Ik heb gehuild als een klein kind toen alles gelukkig goed bleek te zijn.. daarom.. veel sterkte meid...

liefs... Bats

Bats,

Wat rot dat je (ook) zo'n nare tijd achter de rug hebt.
Ik weet inderdaad dat ik 6 maanden moet wachten. Maar we gaan verhuizen en ik ga weer met een studie beginnen, dus dan zal ik met mijn gedachten ergens anders zijn. Dat scheelt enorm.
Bedankt voor je reactie en ik hoop dat het nu een stuk beter met je gaat.

Liefs Letta

Terug
Bovenaan