Vreemdgegaan

Hoi Bats,

JA daar ben ik me helaas van bewust. Het is ook een voorwaarde van mijn vriend om verder te gaan. Ik moet me ook laten testen, dat zit al helemaal in de planning. Bedankt voor je bezorgheid daarover.

Liefs Letta

Hallo Allemaal,

Wil even laten weten dat ik net bij de dokter een formulier heb gehaald om me op van alles en nog wat te laten testen. Ik ben vrijdag vrij en mijn vriend ook en dan gaan we dat gelijk laten doen. Ondertussen ben ik nog niet ongesteld, maar misschien dat het door stress nog even uitblijft. Als jullie meer info of opmerkingen voor me hebben dan hoor ik dat graag. Alvast bedankt.

Groetjes Letta

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en die was ook negatief, maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Zou het door stres kunnen komen dat het uitblijft?
Graag hoor ik wat jullie denken of hebben jullie nog tips.
Alvast bedankt.

Groetjes Letta

Echt tips heb ik niet voor je. Maar ik weet wel dat het heel goed door stress uit kan blijven hoor. Ik heb zelfs eens een hele maand overgeslagen in een drukke periode!

Sterkte en ik hoop voor je dat .... ja nou, dat klinkt wat vreemd op deze site.....maar toch, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Maisie

Hoi,

Stress kan er zeker voor zorgen dat de ongi wegblijft.
In mijn werk is de decembermaand elk jaar één grote stresstijd, en ik sla dus ook elk jaar in januari een ongi over.

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt in alles!

groetjes Zieza

En het klink heel raar op deze site, maar ik ben net ongesteld geworden!!! Ben nog nooit zo blij geweest.
Nu gaan mijn vriend en ik gewoon samen proberen zwanger te worden. Eerst ga ik me morgen laten testen en dan kunnen we er voor gaan. Dus dan horen jullie mij gelukkig over hele andere dingen praten.
Bedankt voor jullie steun en reacties.

Liefs Letta

Hoi Letta,

Ik kan me jouw opluchting erg goed voorstellen.
Ik hoop dat de testen uit zullen wijzen dat je niks hebt opgelopen.

Ook hoop ik dat het helemaal goed gaat tussen jou en je vriend en dat jullie snel samen zwanger zullen zijn.

Syl

Syl,

Dank je wel. Ik hoop ook dat jij snel zwanger bent.

Letta

Terug
Bovenaan