Nou zoals jullie al lezen ben ik gisteren vreselijk geschrokken, en wel van ons klein meisje!! Ze wilde gister middag niet slapen dus aan het eind van de middag was ze erg moe waardoor ze erg hangerig en huilerig werd.. Toen ik haar wilde verschonen begon ze ook nog eens lekker te draaien op de commode. Maar toen ik haar terug draaide begon ze flink te huilen, zeg maar gerust brullen. Op een gegeven moment huilde ze zo hard dat ze haar adem in hield. Ik weet van vroeger dat mijn moeder dan altijd bij mijn zusje in het gezicht blies zodat ze schrok, maar iedereen zei altijd, dat hoef je niet te doen want op een gegeven moment halen ze vanzelf weer adem, dat is puur giftigheid. Nou dus in eerste instantie dacht ik, die haalt zo wel weer adem, maar nee mw bleef bij haar standpunt. Ik dus toch maar flink blazen maar hier reageerde ze niet op, ik nog harder blazen, toen hield ze op met huilen en of ze op dat moment de adem inhield weetik niet meer maar ze begon met haar ogen te draaien en toen ik haar oppakte liet ze ineens haar hoofd omlaag vallen.Mijn eerste reactie was dat ik haar naam begon te roepen maar ook hier reageerde ze niet op. Ik raakte dus helemaal in paniek, ik heb haar heen en weer geschud en bleef maar roepen ( of eerlijk gezegd schreeuwen) tot ze op een gegeven moment weer reageerde en begon te huilen. OP dat moment was ik zo in paniek dat ik helemaal stond te shaken en de tranen liepen me (toen nog rustig) over de wangen. Ik heb haar toen in blote billetjes mee naar beneden genomen en ben met har op de bang gaan zitten waar ze vrijwel gelijk op mijn schouder in slaap viel.Toen het eindelijk tot me doordrong heb IK een potje zitten brullen, echtvan de schrik!!
Ik ben nu erg allert op de manier van huilen want als ik denk dat ze gaat brullen ben ik al bang dat ze adem in gaat houden..
hebben meer kindjes dat ze de adem inhouden van gif???
groetjes pally
Ik ben nu erg allert op de manier van huilen want als ik denk dat ze gaat brullen ben ik al bang dat ze adem in gaat houden..
hebben meer kindjes dat ze de adem inhouden van gif???
groetjes pally