vreselijk geschrokken!!!!!

Zo wat een schrik zeg!! Kan me goed voorstellen dat je zo in paniek raakt!
gelukkig nooit mee gemaakt en hoop ook nooit mee te maken. Hopelijk maak je dit ook niet meer mee maakt!!!
liefs Jo

hoi

Wij kennen het helaas ook... tycho deed het als kleine ieniemienie baby... wij schrokken ons echt dood, hebben toe ook gelijk de HAP gebeld en mochten komen. Die zeiden ook niks met de kleine man aan de hand hijs is gewoon zo BOOS!!! of heeft honger of wat ook maar door de boosheid houdt hij zijn adem in. PFFFF

nu doet hij het nog heeeeeel soms gelukkig!!!!

xx
sterkte wen mv tycho

Het was iderdaad zeer zeker schrikken. Dat huilen en de adem op houden heb ik zaker gezien bij mijn zusje maar dat ze dus met haar ogen begon te draaien en ff helemaal wegviel dus niet!! Dat blijkt want ik dacht dat de grond onder me weg zakte.

Maar uiteraard is het beter om kalm te blijven en waarschijnlijk zal ik de volgende keer ook rustiger reageren (niks is zeker) maar het blijft eng als je kindje geen adem haalt.

Bedankt voor jullie reacties!!
Is toch fijn om ff je hart te luchten.

groetjes pally

Jeetje hee, zou ook redelijk even panieken ja! Op dat moment kan ik me voorstellen dat kalm blijven erg moeilijk is! Gelukkig heeft Sep hier geen last van!

Hoi,

Hier ook een kleine driftkop, menig driftbuitje al gehad, gelukkig nog niet met weg draaiende ogen, maar dat is omdat ik waarschijnlijk haar al uit haar bui had voor ze zo ver kon komen.

Ik sluit me bij de tips van Esme aan, wat ook helpt is even een tik op de bibs of het schijn laten vallen, dus aan armpjes omhoog trekken en dan weer loslaten, net voor dat ze de tafel raken vang je ze natuurlijk weer op (snap je me nog?) Hierdoor krijgen ze een schrik reactie en nemen ze weer een hap lucht.

Mijn broertje heeft dit ook heel erg gehad, zo erg dat ze adertjes onderhuids gebarsten waren, hij heeft vaak onder de kraan gehangen!

Heel veel succes, probeer kalm te blijven, je hebt het nu een keer gezien, de volgende keer weet je wat je overkomt, langzaam leren we allemaal, toch??

Nanda, mv een driftige Tess

Jeetje wat zul je geschrokken zijn.

Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar ik heb weleens gehoord van breath-holding spells, misschien kun je daar even op googlen.

Groet,

Leonie

Oh wat zal jij geschrokken zijn.
Ik heb zelf niet zo kindje maar vrienden van ons wel. Dat jongetje die heeft dat wanneer hij pijn heeft en daarna gaat huilen. Hoe vaak er voor hem op straat wel niet de ambulance is gebelt....

Hoi,
Milo heeft ook behoorlijk vaan dat we hem flink hard in zijn gezicht moeten blazen; hij houdt ook op met ademen soms. Hij heeft het nog niet zo erfggehad als wat jij beschrijft maar zijn nichtje heeft dat wel. Ik heb het nu een paar keer gezien en het is doodeng. Helaas werken de tips hierboven geschreven NIET. Wat er gebeurt bij haar is dat ze ophoudt met ademen, haar ogen rollen weg en haar tong zakt in haar keel waardoor ze niet meer kan ademen. Ze valt dan flauw. Heel erg eng en het gebeurt vaker dan 1 keer dus pas goed op. Het enige dat je kan doen is je kindje goed rechtop of naar voren laten leunen, heel rustig blijven en tegen haar praten. Probeer het te voorkomen door op tijd HARD in haar gezicht te blazen en pas elke keer goed op; wees erbij als ze hard huilt!

liefs Stephanie

Terug
Bovenaan