vreselijk geschrokken!!!!!

Tuurlijk zijn alle tips die hierboven beschreven staan goed. Maar ik kan me echt heel goed voorstellen dat je in paniek 'gekke' dingen doet hoor. En je zal achteraf ook wel snappen dat je het beter anders had kunnen doen..... maar dat is dus achteraf,

Het klinkt echt heel eng wat je hebt meegemaakt en hoop dat je inmiddels weer op adem bent....

Groetjes Kirsten mv Tyche

Hoi,

Ik weet precies wat er dan door je heen gaat! Toen Lyanne pas geboren was, heeft ze dit 2x gehad. Ze liep helemaal blauw aan echt vreselijk!! Maar hier worden goede tips gegeven. Ik heb toen haar voetjes onder de koude kraan gehouden en daar kwam ze gelukkig weer van bij. Maar je moet idd rustig blijven, hoe moeilijk dit ook is!

Nu doet ze het ook nog weleens als ze haar zin niet krijgt (dat begint nu al). Als ik haar dan aandacht geef, gaat ze door. Geef ik haar geen aandacht, dan stopt ze er vanzelf mee! Heel moeilijk, vooral als je in een drukke AH loopt en iedereen kijkt naar je alsof je een slechte moeder bent! Maaarrr, even doorzetten, anders denkt mevrouw dat ze de baas is!

Sterkte en succes en geef ze maar een dikke knuffel van ons!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Hoi Pally,

Ik herken het wel van twee kindjes op het KDV waar ik werk!
Die kindjes konden zo boos worden dat ze op een gegeven moment even weg vielen, ze werden ook vanzelf weer wakker.
Volgens mij heet het: breath holding(s) spel! Ik weet er verder niks van, alleen dat je je kapot schrikt. Gelukkig komen ze ook snel weer bij!

Ik weet natuurlijk niet zeker of dat dit om hetzelfde gaat maar ik denk het wel.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan