Vriend/man

Ben ineens heel nieuwsgierig. Ik lees hier vaak berichten van meiden die een vriend hebben. En veel minder over meiden die zijn getrouwd. Is trouwen niet meer 'in'? Ikzelf ben net 28 geworden en nu ongeveer een jaar getrouwd (en dus inmiddels zwanger).
Ben ik nou echt zo burgerlijk? :)
 
Nou ik ben nu 31 en bijna 7jaar getrouwd en heb er echt geen spijt van!
dan maar lekker burgelijk, kan me niks schelen, vind het wel leuk om het over mijn man te hebben, ipv mijn vriend.
Hij is niet alleen mijn man, maar ook nog steeds mijn maatje hoor!
 
Valt wel mee hoor, ik wordt over 2 weken 26 en ben dan ook 2 jaar getrouwd en nu dus ook 29 weken zwanger van ons eerste kindje.
Nog steeds perfect gelukkig samen. Dan maar burgerlijk!!!!
 
Ben 30 jaar, woon nu ongeveer 5 jaar samen en dus niet getrouwd. Niet omdat we het burgerlijk vinden hoor maar we hebben er ook nooit het geld voor over gehad en vonden dat er niet echt iets zou veranderen of nu zouden trouwen of niet. Nu ik zwanger ben (tien weken) zitten we er wel serieus over te denken om te trouwen voordat de baby komt. Dan is alles goed geregeld en natuurlijk omdat we heel veel van elkaar houden! Niets burgerlijk dus maar gewoon nooit gedaan....

Groetjes, Irene.
 
Mijn vriend en ik kennen elkaar nog niet zo heel lang (15 maanden nu). Nu er een kindje op komst is wil ik best graag trouwen, hij ook wel maar hij is wat jonger dan ik en hij vindt het een hele grote stap (is het ook). Dus in ons geval is het misschien verstandig om even te wachten tot we er allemaal klaar voor zijn, maar dan is het toch echt de bedoeling dat we gaan trouwen. Of het in is niet maakt me niet uit, het lijkt mij in ieder geval heerlijk om getrouwd te zijn.

groetjes, Jane
 
he, trouwen is toch niet per definitie burgerlijk? het is maar wat je er zelf van maakt hoor. Persoonlijk hoeven wij niet te trouwen, ik denk er gewoon niet over na. We hebben alles goed geregeld voor het kind en verder voegt een briefje en een trouwdag niks toe aan onze relatie. Ik vind het trouwens ook te duur, we gaan liever op vakantie.
 
Terug
Bovenaan