Vriend/man

ja ik ben ook 28 en 2 jaar getrouwd en nu dus zwanger van de eerste en we woonden daarvoor al 6 jaar samen...
ik vind trouwen wel belangrijk en totaal niet burgelijk hoor! Maar ken ook veel samenwonende stellen met kinderen, kan allebei!
gr fie
 
Ik ben 7,5 jaar samen en nu 38 weken zwanger van de 1ste. 4 weken geleden zijn we in het geheim getrouwd (precies op de dag dat we elkaar 7,5 jaar kenden) en we vermelden op het geboortekaartje dat we intussen zijn getrouwd(vandaar dat ik even anoniem reageer).
Natuurlijk zijn we ook getrouwd omdat we heel veel van elkaar houden, maar we vonden het ook wel handig als alles voor de kleine gewoon ineens goed geregeld is. Bij de bruiloft waren alleen ouders en broers aanwezig en we hebben een heerlijke dag gehad, zoals wij het wilden, zonder poespas en bombarie. Ieder zijn eigen keuze natuurlijk.
Groetjes
 
hoi

wij zijn niet getrouwd. mijn vriend is 12jaar ouder als mij, hij is wel getrouwd geweest, maar we zien het nu allebei niet zitten. trouwen heeft niks met burgelijk te maken hoor. dat vindt ik onzin.
maar wij vinden het gewoon onnodig...gelukkig dat hij er hetzelfde over denkt. wij vinden trouwen alleen schijn, maar ja dat is onze mening. er veranderd helemaal niks qua relatie en gevoel voor elkaar. en op papier kan je ook zo alles goed regelen.
gr. sandy 27wk
 
Ik zou juist willen dat ik getrouwd was.Maar mijn mannetje wil niet. HIj is namelijk al een keer eerder getrouwd geweest. Maar misschien over een paar jaar, we wachten rustig af
 
Trouwen is weer helemaal in dit komt ook door de verandering waarbij je gezag moet aanvragen als man over je kind. dus trouwen is voor velen leuker en makkelijker.
 
Terug
Bovenaan