Vriend/man

hoi hoi Rosi

Ik ben 24 en ben 26 januari dit jaar getrouwd en ben nu in de 10e week dus niets burgelijks maar meer het gevoel van als je trouwd en een kindje krijgt is het voor ons af.Maar dat is ieders eigen ik weet ook uit ervaring dat je echt niet getrouwd hoeft te zijn om echt heel gelukkig te zijn we waren hiervoor al 4 jaar samen.Het is voor ons zo maar hoeft voor een ander niet zo te zijn.

groetjes marianne

P.S mijn man is mijn maatje en daar veranderd trouwen helemaal niets aan.
 
ik ben 25 en ga in oktober trouwen,ben nu 13 weken zwanger.
wij hebben ook niet veel geld hiervoor over dus houden we het klein.
maar ben er wel achter dat dit een heleboel geregel bespaart dan als je niet getrouwd bent.
 
Hoi Rosi,

Ik ben 33 jaar en trouw in september voor de tweede keer. Ja, ondanks dat ik na mijn scheiding 5 jaar geleden gezegd heb dat ik nooit meer trouw, waag ik nu weer die stap! Vooral ook door de komst van de kleine want verder verandert er voor mijn gevoel niet zo veel. We zullen nog net zo veel van elkaar houden als daarvoor! Alleen wordt alles nu wat echter en zoals de anderen hiervoor ook aangeven, completer met het kindje straks.

Groetjes,
Sanne (25 weken).
 
Je bent zeker niet burgelijk hoor Rosi.Ik ben nu zes jaar samen met mijn vriend we zijn erg happy samen,maar over trouwen hebben we het zelden.Wieweet komt het er ooit van.Ik zou het wel mooi vinden om toch eens in een prachtige jurk te verschijnen met een groot feest.Wie droomt hier nu niet van.Mocht het er niet van komen,dan blijf ik even gelukkig hoor.Het geld speelt natuurlijk ook een rol.We hebben een goed salaris en we genieten veel van vakantie's etc.Dit vind ik ook belangrijk en het is het 1 of het ander+dat als het kind met twee gelukkige ouders opgroeit en het krijgt alle liefde,dan doet dat briefje er niet meer toe.Liefs
 
Hoi,

Ik ben 20 en woon ruim een jaar samen.
Nu 36.1 weken zwanger, maar absoluut geeeeeeeeeen trouwplannen.
Niet voor de 'burgerlijkheid', maar zie er het nut niet van in.
Allebei niet, gelukkig.
 
Hoi,

Ik ben 21, ruim 6 jaar samen en vorig jaar september getrouwd. nu ben ik 14 weken zwanger, en heel gelukkig. Ik vind t absoluut niet burgerlijk, er is toch niets mooier. zo lang je er zelf gelukkig bij voelt, maakt het niet uit of je wel of niet getrouwd bent.
 
Wat leuk allemaal om te lezen! Ik voel me al iets minder burgerlijk.
Voor ons gevoel is het straks, als die kleine er is, ook helemaal af. En terwijl je natuurlijk nog hetzelfde voor elkaar voelt als vóórdat je getrouwd bent, is het toch een lief gevoel om man en vrouw te zijn.
Groetjes, Rosi.
 
Terug
Bovenaan