Vriend staat niet achter zwangerschap

Beste Ellis,

Ik raakte zwanger op mijn 19e. We waren precies 2 jaar bij elkaar en woonde al meer dan een jaar samen, wat af en toe stroef ging, omdat het allemaal zo snel ging tussen ons.
Toen ik zwanger raakte zat ik in mijn 1e jaar. Mijn vriend vond dat ik eerst mijn opleiding moest afmaken. Ik ben tegen abortus en kan mij alleen in abortus vinden in bijzondere gevallen. Mijn vriend was het hier niet mee eens en probeerde me te overtuigen dat we het kindje niets konden bieden. De opmerkingen die jouw vriend maakte over het misselijk zijn, dat ik het zelf wil, komt ook bekend voor. Toch bleef ik achter mijn beslissing en hij steunde me wel. Nu is de kleine bijna 2 en zijn we in verwachting van ons tweede en raad eens, hij zou niet anders willen. In het begin heeft hij zelfs gehuild, want zegt hij, als jij niet zo eigenwijs was geweest hadden we dit niet gehad.

Ik hoop duidelijk te maken dat mannen er over het algemeen tegenop kijken, en soms het niet meer kunnen overzien. Misschien ziet hij voor jou moeilijkheden met studeren? Maar studeren en kinderen gaat net zo goed samen als werken en kinderen. Praat zoveel mogelijk met elkaar, ik hoop dat hij bijdraait zodat jullie samen kunnen genieten.

Sterkte!
 
Ik wil God gewoon bedanken voor het gebruiken van Heer Bubuza om me te helpen mijn vriend terug te krijgen. Mijn vriend vertelde me over Heer Bubuza toen ik heel erg gebroken was en niet wist wat te doen. We zijn al een paar jaar aan het daten en plotseling begon hij zich vreemd te gedragen en stopte met bellen, elke keer als ik zijn telefoon belde, nam hij geen telefoon op en ik maakte me echt zorgen totdat hij me op een dag belde en zei dat het voorbij was om te vragen wat het probleem was, maar hij vertelde me dat hij nog steeds van me houdt maar dat hij niet verder wil gaan met de relatie. Ik was echt gewond en huilde naar mijn vriend op kantoor en toen vertelde mijn vriend me hoe lord Bubuza hem hielp zijn vrouw terug te krijgen na de scheiding, dus ik nam onmiddellijk contact op met heer Bubuza en hij reageerde en vertelde me dat mijn vriend binnen 12 dagen met me zal smeken tot 16 uur nadat hij klaar is met de voorbereiding van de betovering. Ik geloofde hem niet, maar ik probeerde het en deed alles wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grote verbazing kwam Luis bij me terug en smeekte hij me op zijn knieën om hem te vergeven. Heer Bubuza heeft me echt gelukkig gemaakt en ik zal het vertellen wereld over hem. Heb je een probleem.??? neem contact op met Lord Bubuza via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 505 569 0396
 
Mijn vriend Andrew en ik houden zoveel van elkaar dat we niet twee uur kunnen blijven zonder van elkaar te horen. We leefden gelukkig en maakten ons klaar voor onze bruiloft toen plotseling alles crashte.. Het begon allemaal op 20 juni toen Andrew verhuisde naar een nieuw appartement waar hij Melisa ontmoette. Ze waren buren en voor ik het wist, begon Melisa hem te bezoeken. Ze werden zo dichtbij en Andrew miste op 3 september niet meer. Uiteindelijk maakte hij het uit met mij.. Mijn hart was verbrijzeld, ik had zin om zelfmoord te plegen maar zoals God het zou willen, zei mijn vriendin Susan me over Lord Bubuza miraclous spell dus ik nam contact met hem op en vertelde hem alles en hij vertelde me dat Andrew terug zal komen bedelen binnen 12 tot 16 uur. Ik volgde zijn instructies en tot mijn grootste verbazing riep andrews me 14 uur later huilend en smeekte hem hem te vergeven. Alle dank aan Lord Bubuza voor het helpen van me om Andrew terug te krijgen. Heb je hulp nodig? neem contact op met Lord Bubuza via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 505 569 0396
 
Hallo,
Ik zit in een soortgelijk pakket. Je moet geen abortus laten plegen als je er niet achter staat. Hoe hard je vriend er ook tegen is, als jij financieel onafhankelijk en zelfstandig kunt leven heb je een back up. Zo niet kun je er van uit gaan dat jij je kind niet alle luxe die je zou willen bieden ook kunt geven. Je bent jong, ik ben maar 2 jaar ouder. Maar ik heb wel een eigen huis, een goede baan met een extra studie. Je moet een goede basis hebben voor je kind want even zwanger raken is niet niks.
Ik wens je heel veel sterkte en succes. Ik hoop dat je vriend nog bijdraait, meestal doen ze dit pas bij de geboorte of als je echt al een mega dikke buik hebt. 
 
Terug
Bovenaan