Vroege echo, mis gegaan of gewoon erg vroeg??

@funnyfaye o dat is wel fijn om te horen!! Ik heb al een kindje van 2,5 en daarbij had ik vrijwel na de test last van enorme buikpijn, misselijk en enorm gevoelige borsten.. dus je gaat dan een beetje vergelijken he haha...Ik hou jullie op de hoogte. Maandag prikken en wordt dan dinsdag gebeld... hele weekend in de spanning haha. 

@gebruiker10388437 dankjewel!!

Anjesforum, nou :( Ik lees het nu een dag later, hoe is het tot nu toe ? Kramp is niet per definitie een slecht teken, zolang het echt bij krampjes blijft.. je baarmoeder begint vrij vroeg met groeien en dat geeft een aantal weken kramp in het begin. Heb je inmiddels bloedverlies gehad of echt heftige menstruatie achtige krampen?

@funnyfaye, nee gelukkig niet! Uitslag van het twee bloedonderzoek gehad. De eerste uitslag was een waarde van 20.000 en die van vandaag 34.600 wat heel goed pastte bij 6 week zwangerschap. Ook heb ik vanmiddag een extra echo gehad ivm de buikpijn die ik nog steeds heb en daar zagen we dan eindelijk een ieniemienie vruchtje met al een kloppend hartje. Ik ben zoooo blij en opgelucht!!

Ahhhh wat een mooi nieuws! Jeetje wat heb je een pittige dagen achter de rug, blij om te lezen dat het goed zit. Geniet van je zwangerschap!

Terug
Bovenaan