Vroege vogel

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi!!

Zijn er nog meer vroege vogels vandaag???
Ik dacht... laat ik mama eens ga pesten vandaag!!
Zo leuk johhhhhhhh, ik werd wakker van de mereltjes....en het wordt denk ik lekker weer!!
Dusssssss IK WIL SPELEN!!!!!! hihihihi.... Het was 'al' 5 uur vanochtend!! hihihi
Mama vond mij alleen niet zo grappig, want ik lig nu weer heerlijk te slapen, en mama heeft al zoveel koffie op..;; die staat strak van de cafeine... hihihi...

Nou, vriendjes en vriendinnetjes... hebben jullie ook meegedaan??

Groetjes B'Elanna kv Debby

Nouhou B'Elanna, hou nou op. Ik wil nog even slapen! Je moet me niet wakker maken. Mama die kan ook nog wel even wachten. Die gaat eerst maar lekker zelf een kopje koffie drinken. Ik blijf nog heel even liggen, mijn bedje is zo lekker warm en ik heb geen zin vandaag.

Een slaperige Heather

nee hoor vandaag niet! ik ben gisteren naar het dolfinarium geweest, dat vond ik zo intressant dat ik toen niet wou slapen, dus heb vanmorgen maar iets langer geslapen, maar wie weet morgen

groetjes dinand

vandaag werd ik om kwart voor 7 wakker, gisteren om 6 uur, lekker vroeg de dag beginnen, helaas was mama er niet helemaal mee eens, maar mij weerstaan kan ze ook niet, uitslapen zit er voorlopig niet in mama!!!!!!!!!!!!!
x Isis kv Esther

hoihoi...
Nou, nu vind ik er dus geen bal meer aan he!!!
Nou..nou... van ochtend scheen soooooow mooi het zonnetje he?? sssooowwww mooooi!!
Maar nu... nu... nu wil ik slaapies doen he?? maarruuuhhh is er ineens een harde kaboem joh!! nietus ene keer.. maar een hele beetje boel keertjes he!!
Nou...pffff enn hey, ik heb toch echt mijn schoonheids-slaapies nog wel nodig hoor!
Die jongens vallen echt niet voor me als ik sow wit ben in mijn bolle-baby-smoeltje.
Maar.. ik probeer het toch, en anders komt mama me wel troosten.. maar die gaat nu ook proberen een uiltje te knappen.

Groetjes B'Elanna kv Debby

Nou B'Elanna, ik was ook vroeger dan anders vanmorgen! Ook ik zag de zon schijnen en wilde eruit. Dus hele verhalen en mama roepen..duurde dat lang voordat ze kwam! En wat deed ze toen; geeft ze mijn knuffel en loopt weer weg!
Jaahhh, maar zo werkt dat niet! Dus ik maar heel zielig gaan huilen...Toen kwam ze weer. Ik helemaal enthousiast, legt ze me op het grote bed. Nou leuk, denk ik...
Maar wat doet mama...haar ogen weer dicht! Daar komt niks van in. Ik tegen haar aan slaan en roepen WAKKER WORDEN!!
Dat hielp en toen is mama maar een fles voor mij gaan maken.
Maar ja, toen was ik inmiddels weer zo moe, dat tijdens het drinken mijn ogen weer dicht vielen....
Had ze maar eerder moeten komen..die mama's ook van tegenwoordig..
Chloë

Nou, die stomme mama van mij maakte mij vanmorgen wakker...
Ze moest weer centen verdienen...
Dat ze me gewoon laat liggen! Bah, die regen en kou in zo vroeg smorgens...

Groetjes Thijn kv Bianca

Hey babymaatjes!!

Ik ben een beetje een slaapkopje!! Ik word meestal na 8en wakker en mijn memmie dus ook!! ik heb 1x tot 10 uur geslapen en toen heb ik mijn mem heel bang gemaakt!!! Die durfde mijn slaapkamer niet meer in.... Had ik haar mooi voor de gek!!!!

xx Anniek    

Terug
Bovenaan