Vroege vogel

Hee B'Elanna,

Als je weet wat die zwarte drap is, dan hoor ik het wel. Mijn moeder laat me niet in de buurt komen en als ik heel enthousiast duidelijk maak dat ik ook wat wil word ik afgescheept met van  die lullige diksap in een plastic bekertje... Tssss, echt die moeders...

Heather (kv KT)

Hoi,

Ik denk dat dat spul, moetjekoffie heet! Gisteren was mijn ome Jeroen op (lunch)visite... en mama zegt; moetjekoffie??? en later zaten ze met die drab.... dusssss... dan zal dat het wel zijn!!!
Maar vannacht heb ik het roer helemaal omgegooid, ik had zin om bij mama op haar buik te slapen; en ik heb het voor elkaar gekregen!!! JIPPPIEEEEEE!!!!!
jajaja..... mama blijven verrassen he!!!

Knuffiiieeeeees B'Elanna

Hee B'Elanna,

Is die 'wiljenogkoffie'spul bij jullie ook zo problematisch? Hier zet m'n moeder als eerste van dat zwarte spul voor zichzelf. Pas daarná gaat ze mijn papfles maken. Vinnik eigenlijk niet kunnen hoor.

En die moeder van jou, zit die ook zo vaak aan van die plakken bruin spul. Ik heb het wel eens van opa gehad, en dat is lekker joh! Maar natuurlijk mag ik er weer niet aankomen van haar...

Groetjes Heather,

(kv KT)

Is dat spul wat jullie 'moetjekoffie' noemen hetzelfde als 'eersteenbakkie'?
Het ziet er wel hetzelfde uit als wat jullie beschrijven.
Mijn mama drukt alleen maar op een knopje 's ochtends.
 En soms komt er niks en dan zit ze toch te mopperen! Over dat papa weer vergeten is dat spul klaart te zetten ofzo??
Vind het wel schandalig dat dat spul voor mijn fles gaat! We moeten eens gaan protesteren!
Chloë

Hoi,

Het einde klinkt wel hetzelfde... Hmmm mss wel!!
Maar die bruine plakken??? huh?? Ik ken alleen boterhammen.. en die lust ik wel!
Mijn mama zet dus eerst de moetjekoffie op de machine.. en dat duurt laaaaang.
Dan maakt mama mijn fles, terwijl het doordrupt.
Dan zet ze me in het wippertje en krijg ik zoo die fles in mijn handen gegooit...
JA HALLO!!!!!! wat is er mis met ouderwets mij die fles te GEVEN???
En dan moet ik dat ding nog ZELLUF vasthouden... pfffff moeders!!!!

Maaarruuhhhh mijn mammie wordt nu echt niet goed van me, ik blijf maar spoken s'nachts... hihihi... vannacht heeft ze me zelfs beneden in het campingbedje gedaan... Ik werd er gewoon stil van joh!!

En volgens mij heeft ze iets met de boodschappen meegenomen, en gaat ze dat proberen vannacht, even verzinnen of IK WIL dat dat gaat lukken... hihihi..
psssst. mama heeft dus die fluisteraar gemaild, maar gelukkig "zit papa daar niet zo in" die zei net dus; DIE KOMT ER HIER NIET IN!!

Knufffffieeeeees B'Elanna

hallo allemaal,

Wat hebben jullie allemaal goede ideeen, moet ik ook nodig eens gaan proberen. Gister en vannacht heb ik iets leuks gedaan, moet je ook doen joh!

Mamma lag lekker te slapen en om 1 uur ging mijn pappa ook eindelijk naar bed, veel te laat natuurlijk dus dat moest ik even laten weten. Ik ging heel hard en zielig huilen en als ze bij me kwamen weer lekker stil zijn, hihi. Dit heb ik een tijdje volgehouden, maar werd toch wel moe dus ben maar weer gaan slapen. Maar om 5 uur vond ik het wel weer genoeg geweest en dus heb ik maar weer een keel opgezet. Kwamen ze natuurlijk weer kijken, lachen joh. En half 7 weer hoor, toen wilde ik er gewoon uit, even lekker spelen. Mama was moe, moest nog werken ook, hahaha. Vandaag overdag wel veel geslapen, wordt je ook moet van zo'n gebroken nacht.

Eens kijken wat ik vannacht ga doen.

Doei!!!
Groetjes Stijn ( kv Carina)

Terug
Bovenaan