Vroege vogel

jaaaaa hahaha.
Maar dat doe ik normaal dus ook he??? Maar anders wordt het zoooowww saai voor die ouwe moeder van muhhh...
Ik moet er wel een beetje de sfeer inhouden hiero... en ja, dan doe je welles gek!
Ik ga wel kijken wat ik vannacht kan verzinnen, en misschien ga ik vannacht al zingen..
dan hoeven die mereltjes het morgen ochtend niet te doen!!
Zou mama dat leuk vinden????

Groetjuuuussss B'Elanna

whahahahaha, nou ik ben benieuwd wat jou plan is voor vanacht, ik was net nog even wakker, ik dacht ik ga heel hard gillen zodat mama denkt dat er echt wat aan de hand is, maar mama bracht eerst alleen de speen en ging weer, ja dat dacht ik niet he, nog iets harder gillen dan, ja daar kwam ze aan , even mee naar beneden, want mama dacht dat ik pijn had, maar eenmaal beneden kon ik toch weer lachen en papa roepen, nou wat denk je, brengt mama mij gelijk weer naar bed, ik heb nog even geprotesteert, maar ze kwam niet meer terug, toen heb ik het maar opgegeven, ik weet nog niet wat ik van plan ben vanacht, messchien gun ik mama wel gewoon haar slaap, wie weet, weltrsusten allemaal

groetjes dinand

Hihihi...
Ja Dinand... dat geluid wat we kunnen produceren hebben we niet voor niets he??
Maar dat kan je onze moeders niet wijsmaken!!!

Nou... na het 1 en ander getwijfel vannacht... heb ik toch maar besloten om weer lekker vroeg wakker te worden..
Tja, als het zonnetje er is.. moet je er ook misbruik van maken he??
Ik heb wel mijn wekker een 1/2 uurtje later gezet dan gister... heeft mama nog 30 min. 'extra'
En ik vind het wel zo gezellig voor papa... hihihi... dan kan mama iig koffie zetten en brood smeren voor die arme man... anders moet hij het zelluf doen... En nu staat het klaar als hij beneden komt...
Ik ben maar weer trug mijn bedje ingegaan.... want ja, Tis wel vermoeiend om papa s'ochtends welkom te heten, en hem uit te zwaaien als hij gaat werken.. hihihi...

En mama staat (weer) stijf van de  pffff.... ze is gewoon verslaafd aan die bruine drab!!

knuffieeeeeessssssss B'Elanna

Wat was dat een leuk idee van B'Elanna! Ik ben vannacht gelijk gaan zingen. Gezellig joh! Kan ik iedereen aanraden. Ten eerste ben je lekker aan het zingen en ten tweede komen pappa en mamma om de beurt kijken en meezingen. Ik viel ook steeds om in bed, ik was een beetje wankel met de slaapzak aan. Ik weet niet of ze blij keken want het was nogal donker. Ik heb het voor de zekerheid  vier keer geprobeerd. Maar na de derde keer kwamen ze niet meer. Raar he?
Groetjes van Daisy

hey,

nou ik ben vanacht flink bezig geweest hoor, ik ben gewoon elk uur gaan huilen, zodat mama mij de speen moest komen brengen, maar na 5 keer had ze er genoeg van denk ik, want toen kwam ze niet meer, nou ja dan maar na een half uurtje verder slapen he, wat moet je dan??

groetjes dinand

Hoi piepeloi!!

Nou.. dat is dan toch wel fijn dat jullie naar mijn tips luisteren!! hihihi
Nou, vannacht heb ik het weer heeeeeeeel anders gedaan.. verandering is leuk, en anders vewachten ze alleen maar dat!! en ik wil dus niet voorspelbaar worden he??

Nou... vannacht om 2 uur heb ik mijn stembanden een beetje opgerekt... tja, je moet wat he?? Alleen maar slapen vind ik sowwwww zonde van de tijd joh!!
En toen mocht mama vanochtend gewoon tot 8 uur slapen... hihihi....
Ik moet nu toch echt iets nieuws gaan verzinnen om mama te verrassen...
Heeft er iemand tips voor mij?? wat is een leuke verassing voor mijn mama??

Knufffffieeeeeees B'Elanna

Hoi maatjes!

Vanmorgen wilde ik vroeg uit de veren, helaas kan ik dat nog niet zelf, bracht eerst maar een serenade uit, even afwachten, heeeeeeeeeey , ze komen niet! Ga ik toch lekker stunten, shit nu lig ik omgedraaid met mijn hoofd onder de dekens, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp. Gelukt, om 6:30 opgestaan, is toch mooie tijd, wil wel METEEN mijn papfles, gelukkig heb ik genoeg traantjes om in te zetten.
8:00uur papje op, ben weer helemaal happy, de dag kan beginnen, waarom gaapt mama? En waarom drinkt ze van die zwarte drap,

xxxx Isis (kv Esther)

Hoi,

Hmmm, ik vraag me toch af waarom die drab is?? Dus jou mama drinkt dat ook??
Ik moet toch echt eens gaan uitzoeken wat dat spulletje is, mss kan ik het van haar afpakken... hihihi

Knufffffieeeees B'Elanna

Terug
Bovenaan