<p>Hoi allemaal! </p><p>Dit is mijn eerste post hier na veel te hebben mee gelezen. </p><p>Sinds begin mei heb ik mijn spiraal laten verwijderen en eind van de maand had ik allerlei symptomen. Ik werd wel direct die maand ongesteld en sindsdien is mijn cyclus vrij normaal. De eerste menstruatie was heel heftig maar de maanden daarop mooi op tijd en redelijk normaal. Wel maar drie dagen ongeveer gebloed. </p><p>Nu zijn man en ik deze maand vrij actief geweest met het maken van een kindje voornamelijk rond mijn ovulatie (geschat met de app cyclus). Begin deze week kreeg ik ineens allerlei symptomen: rugpijn, buikkrampen, steken bij een lies en vagina, heel moe, enorm realistisch dromen en zwetend wakker worden. Ik denk ook dat dit een periode van innesteling zou kunnen zijn maar de symptomen hielden een paar dagen aan. Het is inmiddels wel wat minder heftig. Heb nog wel steken en af en toe buikkrampen, voel me af en toe misselijk en ook vaak een hongergevoel. Rugpijn is vermindert maar nog wel aanwezig. Mijn borsten zijn ook verandert. De bultjes rondom mijn tepel zijn groter en ik zie mijn aderen goed. </p><p>Heb twee testen gedaan van de kv (de early test) maar die waren beide negatief. Natuurlijk ook wel erg vroeg want naar verwachting zou ik woensdag pas ongesteld moeten worden. Heb gister de laatste test gedaan. </p><p>Wij willen heel graag een kindje en deze symptomen maken me natuurlijk gek. Iemand die hetzelfde meegemaakt heeft? En was je uiteindelijk zwanger of? </p>