Vroege zwangerschapssymptomen maar test negatief

<p>Hoi allemaal! </p><p>Dit is mijn eerste post hier na veel te hebben mee gelezen. </p><p>Sinds begin mei heb ik mijn spiraal laten verwijderen en eind van de maand had ik allerlei symptomen. Ik werd wel direct die maand ongesteld en sindsdien is mijn cyclus vrij normaal. De eerste menstruatie was heel heftig maar de maanden daarop mooi op tijd en redelijk normaal. Wel maar drie dagen ongeveer gebloed. </p><p>Nu zijn man en ik deze maand vrij actief geweest met het maken van een kindje :) voornamelijk rond mijn ovulatie (geschat met de app cyclus). Begin deze week kreeg ik ineens allerlei symptomen: rugpijn, buikkrampen, steken bij een lies en vagina, heel moe, enorm realistisch dromen en zwetend wakker worden. Ik denk ook dat dit een periode van innesteling zou kunnen zijn maar de symptomen hielden een paar dagen aan. Het is inmiddels wel wat minder heftig. Heb nog wel steken en af en toe buikkrampen, voel me af en toe misselijk en ook vaak een hongergevoel. Rugpijn is vermindert maar nog wel aanwezig. Mijn borsten zijn ook verandert. De bultjes rondom mijn tepel zijn groter en ik zie mijn aderen goed. </p><p>Heb twee testen gedaan van de kv (de early test) maar die waren beide negatief. Natuurlijk ook wel erg vroeg want naar verwachting zou ik woensdag pas ongesteld moeten worden. Heb gister de laatste test gedaan. </p><p>Wij willen heel graag een kindje en deze symptomen maken me natuurlijk gek. Iemand die hetzelfde meegemaakt heeft? En was je uiteindelijk zwanger of? </p>
 
Toevoeging op mijn bericht: ik heb ook ineens last van mijn blaas en ineens een lichte schimmelinfectie. 
 
Oooh, ik herken je gedachtes zo goed. Je kunt er gek van worden! Hebben volgens mij veel vrouwen met een wens om zwanger te worden.
Ik kan je alleen maar meegeven dat er zoveel voorwaardes meespelen of het je gaat lukken om snel zwanger te worden. Ik weet dat het heeeel moeilijk is, maar probeer je niet aan de early's te wagen. Laat ze de volgende keer gewoon in de winkel liggen. Bij mijn eerste zwangerschap (helaas een miskraam) hadden 2 (!) early's er ontzettend veel moeite mee om mijn zwangerschap te detecteren, 2 dagen ná de eerste gewone test. Ik had hun gebruikt omdat mijn man perongeluk de verkeerden uit het vak pakte en ik graag nog eens wilde testen. 
De reguliere testen van de KV en moeders voor moeders, hadden er geen moeite mee!
En ik heb veeeeeeel symptomen gehad waardoor ik overtuigd was dat het raak moest zijn. Ik werd dan toch ongesteld. Je lichaam kan gekke dingen doen. Misschien ben je wel zwanger. Afwachten tot woensdag is het enige wat je kan doen.
Nu ben ik opnieuw zwanger en ik merkte er niks van en wist ik het pas toen de test positief werd. Nogmaals, je lijf kan gekke dingen met je doen! Succes!
 
Ja vreselijk!! Ik was er ook niet echt meer mee bezig tot ik al die symptomen voelde. Vooral de hele hevige rugpijn die ik alleen lichtjes heb tijdens mijn menstruatie. Het is dus heel spannend! Voortaan laat ik die early testen liggen en moet inderdaad afwachten tot woensdag. Zo frustrerend! 
Wat leuk dat je zwanger bent! Hoeveel weken ben je? 
 
Ik had bij beide zwangerschappen wel dat ik al ruim voor NOD erg misselijk was en rugpijn kreeg. Echter, rugpijn krijg ik ook wel eens als ik ongi moet worden. Wat bij mij heel erg overduidelijk was waren gevoelige borsten en grotere tepels. Je mocht ze echt niet aanraken zoveel pijn deden ze. Zwetend wakker worden herken ik enigszins maar ik was op het moment supreme op vakantie en het was daar 30graden.. niet helemaal daarvan los te koppelen denk ik...
Honger herken ik zelf niet maar ik had wel een enorme craving naar.. melk haha. Ookal vrij snel, maar wel na NOD pas
Helaas de laatste keer geëindigd in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (met ook een relatief lage HCG), testen waren negatief toen ik de klachten overduidelijk al had. Maar bleven ook dus lang negatief. De eerste keer had ik wel al heel snel een positieve test (4 dagen voor NOD) maar dat stond ook wel in verhouding met de klachten.. ik denk dat ik misschien toen wel eerder de eisprong had dus dat mijn NOD ook eigenlijk eerder zou zijn geweest.
Ik weet het: wachten = stom, maar ik denk dat dat echt zal moeten totdat je een zwangerschapstest kunt doen.. 
 
 
[quote quote=10232455]Ik had bij beide zwangerschappen wel dat ik al ruim voor NOD erg misselijk was en rugpijn kreeg. Echter, rugpijn krijg ik ook wel eens als ik ongi moet worden. Wat bij mij heel erg overduidelijk was waren gevoelige borsten en grotere tepels. Je mocht ze echt niet aanraken zoveel pijn deden ze. Zwetend wakker worden herken ik enigszins maar ik was op het moment supreme op vakantie en het was daar 30graden.. niet helemaal daarvan los te koppelen denk ik… Honger herken ik zelf niet maar ik had wel een enorme craving naar.. melk haha. Ookal vrij snel, maar wel na NOD pas Helaas de laatste keer geëindigd in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (met ook een relatief lage HCG), testen waren negatief toen ik de klachten overduidelijk al had. Maar bleven ook dus lang negatief. De eerste keer had ik wel al heel snel een positieve test (4 dagen voor NOD) maar dat stond ook wel in verhouding met de klachten.. ik denk dat ik misschien toen wel eerder de eisprong had dus dat mijn NOD ook eigenlijk eerder zou zijn geweest. Ik weet het: wachten = stom, maar ik denk dat dat echt zal moeten totdat je een zwangerschapstest kunt doen..[/quote]
Wat rot voor je! Ik hoop dat het de volgende keer wel goed raak is! 
Ja ik had inderdaad ook gelezen dat de HCG waarde nog zo laag is en dat daarom de testen nog negatief blijven. Ik blijf dus ook nog hoop houden maar goed, de kans dat het een teleurstelling is, is natuurlijk ook groot. Ik ben niet zo goed in wachten. Als ik niet zwanger ben dan is het ook prima, maar dan kan ik al die symptomen niet helemaal kunnen plaatsen. Een ovulatie lijkt me sterk want dat is dan wel erg laat! Pff. 
Hoe kwam je buitenbaarmoederlijke zwangerschap als ik vragen mag? Sorry als het nogal direct is. Ik heb 5 jaar geleden voor het laatst naar mijn baarmoeder laten kijken ivm het plaatsen van de spiraal. Ik wilde nu een echo laten doen om te kijken of alles wel goed zit maar mijn huisarts weigert omdat ze het onnodig vindt. 
 
 
Hoi ik herken het! Ben nu 2 dagen "overtijd" normaal een cyclus van tussen 26 en 29 dgn en 1x per jaar een uitschieter naar 37 dgn. Zit nu op dag 31, net een test van kruidvat gedaan 2v5 maar helaas negatief. Zoveel symptomen zoals misselijk en gevoel een bal in m'n buik te hebben dus ik baal verschrikkelijk 
 
[quote quote=10232566]Hoi ik herken het! Ben nu 2 dagen “overtijd” normaal een cyclus van tussen 26 en 29 dgn en 1x per jaar een uitschieter naar 37 dgn. Zit nu op dag 31, net een test van kruidvat gedaan 2v5 maar helaas negatief. Zoveel symptomen zoals misselijk en gevoel een bal in m’n buik te hebben dus ik baal verschrikkelijk[/quote]
Misschien dat je nog niet voldoende hormonen aan hebt gemaakt? Ik hoop dat je zwanger bent. Las dat bij sommige mensen het een week of meer duurt voor een test de HCG hormoon pakt. Snap dat het heel rot is vooral ook als je je zo voelt! 
Even een ander vraagje. Ik heb dus enorme jeuk beneden maar weinig afscheiding. Gister wilde ik het binnenin een beetje “schoonvegen” omdat het zo jeukte. Toen voelde ik met mijn wijsvinger iets dieper een soort van bult/knobbel. Is dat mijn baarmoedermond of moet ik me zorgen maken? 
 
Terug
Bovenaan