Vroege zwangerschapssymptomen maar test negatief

[quote quote=10232794]Ik wil toch even iets kwijt over die “bult” aangezien ik het vaker voorbij zie komen, als je er omheen kan voelen wat waarschijnlijk zo is dan is dit wel degelijk je baarmoedermond. Ik kan die bij mijzelf heel goed voelen als ik met mijn vinger binnen ben, heb inmiddels 3 echo’s gehad voor pcos en dingen en ze zag niets geks.. dus baarmoedermond, maak je alsjeblieft niet te druk tenzij er een bult op die “bult” zit ofzo, hoop dat hier iedereen ook snel duidelijkheid heeft en zwanger is [/quote]
Dankjewel voor je reactie!! 
Ik heb voor vanmiddag wel een afspraak gemaakt gewoon voor een dubbelcheck. Kan er inderdaad ook omheen voelen dus ik denk stiekem dat het mijn baarmoedermond is. Hopenlijk betekent dat iets positiefs.
 
Vanmorgen getest met ochtendurine maar weer negatief helaas. Heb mijn cyclussen teruggekeken en in okt '17 cyclus 37 dgn, sept' 18 cyclus 37 dgn, nu aug '19 cyclus...?zit nu op dag 31. Vind het heel vreemd. 
 
Hallo allemaal ,
Ik heb sinds gisteren al ganse dagen hoofdpijn , en s avonds komt er misselijkheid bij te pas . 
Ik hou dan ook niks binnen , zelfs een droge boterham voor maar iets binnen te hebben  komt er terug uit. Ik ben deze maand beetje slordig geweest met mijn pil , de test is thans negatief .
Ik vind het raar dat de misselijkheid alleen tegen de avond is , toen ik zwanger was van mijn zoontje was dat ook zo , kan het zijn dat ik toch zwanger zou zijn ook al is de test negatief ? Ik zou zaterdag mijn regels moeten krijgen 
 
@Gebruiker10417368
Het kan dat je te vroeg bent om positief te testen, maar dat je wel zwanger bent. Als je slordig bent geweest met de pil is volgens mij het advies om daarnaast gebruik te maken van een extra anticonceptiemethode. Anders zou je na 3 weken na de laatste keer onveilig (gezien je pilgebruik is dat dus alles zonder extra anticonceptie zoals een condoom) waarschijnlijk een test kunnen doen, als het dan nog negatief is, ben je waarschijnlijk niet zwanger. Maar ik zou voor nu gewoon even zaterdag afwachten en dan zondag opnieuw testen als je menstruatie nog niet begonnen is.

Ik geloof wel dat er op dit moment nog steeds (hier in Nederland, klinkt alsof jij misschien uit België komt?) griep rondgaat, dus wellicht komt de misselijkheid ook daar vandaan? Zijn er mensen in je omgeving ziek?
 
Terug
Bovenaan