Vroege zwangerschapssymptomen maar test negatief

Lizbs, ik hoop het ook maar vrees van niet, denk iets psychologisch na de test gelijk menstruatiepijn... 
Ik heb geen idee van wat je voelde, is het geen schimmelinfectie? 
 
Je baarmoedermond ligt best diep. Als je er makkelijk bij kunt en het ondiep ligt, zal ik er eens naar laten kijken door je huisarts.
Wist je dat je bij sommige verloskundige praktijken begeleiding kunt krijgen in zwanger worden? De mijne doen dat ook! Misschien is dat wel heel fijn voor je, als je huisarts niet mee werkt.
 
Hoi,
 
heel herkenbaar ik zou ook woensdag ongesteld moeten worden. En heb ook net als jou te vroeg getest. Bij mijn vorige zwangerschap wist ik het een week van te voren en heb ik gewoon een week gewacht en ja hoor ik was zwanger. Nu heb ik hetzelfde gevoel heel sterk en ook bepaalde dingen waar ik trek in heb melk augurk en chocola normaal niet gek op en augurk lust ik normaal niet. Ook echt stemmingswisselingen. Nadeel is dat in derdaad je lichaam je voor de gek kan houden. Ik ga nu woensdag weer testen hoop dat het net als voor jou positief is alleen ik heb nog wel die van sensitive ik hoor wisselende verhalen erover. En als die woensdag negatief is probeer ik wel een andere en anders wacht ik nog den paar dagen?veel succes en hoop dat je woensdag positief nieuws hebt 
 
Lizbs, dat klinkt meer als een schimmelinfectie. Ik had al paar dagen voor mijn NOD al een positieve zwangerschapstest. Als ik jou was, zou ik nog paar dagen wachten. Mocht je nog steeds niet ongesteld zijn, dan zou ik een testje doen. 
 
[quote quote=10232664]
Je baarmoedermond ligt best diep. Als je er makkelijk bij kunt en het ondiep ligt, zal ik er eens naar laten kijken door je huisarts.
Wist je dat je bij sommige verloskundige praktijken begeleiding kunt krijgen in zwanger worden? De mijne doen dat ook! Misschien is dat wel heel fijn voor je, als je huisarts niet mee werkt.
[/quote]
Is dat zo? Ik had namelijk gelezen dat je op sommige momenten je baarmoedermond wel kunt voelen, bijv tijdens je vruchtbare periode of als je baarmoeder verzakt is. Ik ga sowieso de huisarts bellen. 
 
Ah dat wist ik niet. Goede tip!! 
 
[quote quote=10232677]Hoi, heel herkenbaar ik zou ook woensdag ongesteld moeten worden. En heb ook net als jou te vroeg getest. Bij mijn vorige zwangerschap wist ik het een week van te voren en heb ik gewoon een week gewacht en ja hoor ik was zwanger. Nu heb ik hetzelfde gevoel heel sterk en ook bepaalde dingen waar ik trek in heb melk augurk en chocola normaal niet gek op en augurk lust ik normaal niet. Ook echt stemmingswisselingen. Nadeel is dat in derdaad je lichaam je voor de gek kan houden. Ik ga nu woensdag weer testen hoop dat het net als voor jou positief is alleen ik heb nog wel die van sensitive ik hoor wisselende verhalen erover. En als die woensdag negatief is probeer ik wel een andere en anders wacht ik nog den paar dagenveel succes en hoop dat je woensdag positief nieuws hebt[/quote]
Spannend!!! Ik ga duimen voor je :) 
Ja vreselijk hoor. Of ik ben echt zwanger of mijn lichaam houdt me voor de gek. Ik slaap ook super slecht en word zwetend wakker. Sinds gister ben ik ook best misselijk. Alle symtompen wijzen op een zwangerschap en iets in mij zegt je bent zwanger, maargoed ik ben ook bang voor de teleurstelling en het is moeilijk om het los te laten. 
Veel succes woensdag, laten we duimen voor een positieve test! 
 
[quote quote=10232684]Lizbs, dat klinkt meer als een schimmelinfectie. Ik had al paar dagen voor mijn NOD al een positieve zwangerschapstest. Als ik jou was, zou ik nog paar dagen wachten. Mocht je nog steeds niet ongesteld zijn, dan zou ik een testje doen.[/quote]
Ja een schimmelinfectie heb ik inderdaad, wel uit het niets. Komt daar dan ook een bult bij kijken? 
Ik had ook wel erg vroeg getest. Moet woensdag ongesteld worden maar had vorige week woensdag en donderdag getest. Laten we hopen dat ik nog te weinig HCG hormonen aan had gemaakt, maar dat zullen we woensdag pas weten. 
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
 
Ik wil toch even iets kwijt over die “bult” aangezien ik het vaker voorbij zie komen, als je er omheen kan voelen wat waarschijnlijk zo is dan is dit wel degelijk je baarmoedermond. Ik kan die bij mijzelf heel goed voelen als ik met mijn vinger binnen ben, heb inmiddels 3 echo’s gehad voor pcos en dingen en ze zag niets geks.. dus baarmoedermond, maak je alsjeblieft niet te druk tenzij er een bult op die “bult” zit ofzo, hoop dat hier iedereen ook snel duidelijkheid heeft en zwanger is ☺️
 
Terug
Bovenaan