Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hoi allemaal!Het leek ons leuk om voor dit jaar een praatgroepje te maken voor vrouwen die een kinderwens hebben in 2022! Ik ben zelf 28 jaar en mijn vriend 31. Wij zijn het momenteel aan het proberen voor ons eerste kindje!Ik kan iedereens NOD ook bijhouden, als jullie dat leuk vinden!<br /><br />NODS: <br /><br />– Nanuk: 12 Maart ?<br />- HasiE: 23 Maart ?<br />- Jansje: 7 April ?<br />- Ingelle: 29 April ?<br />- Helenaaa: 4 Mei?<br /><br />- Rowie: 5 Mei<br />- Caramel: 8 Mei<br />- Nicollee: 8 Mei<br />- Equisite: 12 Mei<br />- Danielleeeee: 1 juni<br />- MomAndBoyGirlBaby: 2 juni<br /><br /><br /><br /><br /><br />
 
Ik sluit gezellig aan!    Voor de anderen: Ik ben 26 en mijn man 28. Wij willen graag zwanger worden van ons eerste kindje. We zitten nu in ronde 6 en mijn nod is 8 of 9 maart, maar ik denk 8.  
 
Helloo, ook ik sluit aan. Voor de anderen, ik ben (over 2 dagen) 26 en mijn vriend is 30. Wij proberen voor de eerste. Zit nu in ronde 2. Mn nod wordt verwacht op 6 maart. Heb net mn eisprong gehad verwacht ik.

@caramel. Leuk om de NODs bij te houden :)
 
Gezellig weer @Loise! Spannend. We zitten alle 3 nu op het wachtbankje, haha.
Ik kan mijn startpost niet wijzigen, omdat ik daar schijnbaar geen 'rechten' voor heb. Dus ik weet niet zo goed hoe ik nu de NOD's kan bijhouden.
 
Leuk! Ik heb een zoontje van 3 en ben sinds oktober bezig voor een 2e. Mijn Nod is denk ik 5 maart.. hopelijk goed nieuws deze maand!
 
Leuk!! Ik sluit me ook graag aan? Mijn vriend is 32 en ik 28. Ik ben begin december gestopt met de pil maar word sinds die tijd om de week ongesteld dus helaas nog geen regelmaat ?
 
Terug
Bovenaan