Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Ik herken jou verhaal @SaarW. Vorige maand ook vroege test gedaan en daardoor ook teleurgesteld, maar toch blijven denken dat het nog kan gebeuren. Ik probeer nu ook te wachten tot mn NOD.
 
Spannend voor jullie allemaal, ook allemaal rond dezelfde datum! ?

@ caramel! Ja dat mag hoor ? fijn dat je cyclus weer een beetje "normaal" is! Spannend hè de eerste keer allemaal?! 
Gezellig maken doen we zeker tussendoor maar de huisarts zei dat de kans dat ik een eisprong heb nihil is! 
 
@SaarW & Loise Onwijs balen inderdaad. Het is ook niet makkelijk om zolang te wachten met testen. Hopelijk krijgen we allemaal snel een positieve test in ons handen!
@Juni: Ja, daar ben ik zeker heel blij mee! Ja ik vind het echt rete spannend, haha. Gelukkig wel druk met werk, wat me een beetje afleid in deze dagen Oh echt! Dat maakt het wel een stuk lastiger als je geen eisprong hebt. Hopelijk komt er snel wat duidelijkheid na het bloedprikken en de echo.
 
Ik sluit me ook graag aan. Mijn vriend en ik zijn allebei 30 jaar en zitten in ronde 2 voor ons eerste kindje. Vind het best spannend!
 
[quote quote=10533930]Welkom HasiE! Spannend! Weet je al wanneer je NOD is?[/quote] Als ik uitga van mijn vorige 2 cycli (25 en 26 dagen) is mijn NOD 25 februari. Maar ik ben pas in november/december gestopt met de pil dus ik weet niet of mijn cyclus nu weer hetzelfde gaat zijn. Ik heb deze cyclus sinds mijn eisprong namelijk wel veel meer klachten, zoals veel pukkels terwijl ik normaal nooit pukkels had en een opgeblazen/dik gevoel terwijl ik niks ben aangekomen volgens de weegschaal. En ik merk dat ik het wachten ook best wel spannend vind ook al ga ik er niet vanuit dat het meteen/snel lukt. Hoe gaan jullie daarmee om, met de spanning van het wachten?
 
Leuk! Het wordt al gezellig.
Over early testen.. ik doe het elke maand weer en toch elke maand weer spijt! Natuurlijk erg leuk als hij positief is, maar hij is steeds negatief en je blijft toch hoop houden tot je menstruatie. Hopelijk ben ik deze ronde sterk genoeg om tot nod te wachten..
 Verder ben ik inmiddels bijna een half jaar verder en ik moet zeggen dat ik steeds minder stress ervaar. Sommige kwaaltjes die je voelt moet je gewoon opmerken, maar niet analyseren. Het kan overal bijhoren en je kan jezelf aardig voor de gek houden. Zoek afleiding en denk vast na over welke leuke dingen je gaat doen mocht je menstruatie wel doorkomen. De vorige keer hadden wij gezegd als ik ongesteld wordt boeken we een nachtje weg. Op die manier heb je nog iets om naar uit te kijken en blijf je niet zo hangen in je teleurstelling.
Dit gezegd hebbende moet ik toegeven dat ik ook al flink veel stress en teleurstellingen heb gehad en dat mag er ook best zijn.
Laten we hopen dat we allemaal snel gezond zwanger mogen worden! 
 
@Dreamerr:
Ik vind het een onwijs slimme tip om voor je zelf iets leuks te cadeau te doen, zodat je iets hebt om naar uit te kijken mocht de menstruatie doorkomen! Fijn dat je ook je kwaaltjes wat beter kan relativeren en er rustig onder kan blijven.
Ik heb daar zelf nog geen ervaring mee of hoe ik precies ga reageren. Heb ergens wel een sterk vermoeden dat het echt nog niet direct gelukt kan zijn. In de hoop dat de teleurstelling dan minder zal zijn.  
Eens dat teleurstelling er zeker mag zijn!
 
Terug
Bovenaan