Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

Hoi Gebruiker! Wil je misschien je naam veranderen, zodat we makkelijker op je kunnen reageren? :D
Wat vervelend dat je telkens zo snel ongesteld wordt. Is het niet een soort doorbraak bloeding? Misschien moet je lichaam nog ontpillen en alles weer een beetje op orde krijgen!
 
@SaarW: Ik vind het super spannend. Het is voor mij pas mijn eerste serieuze ronde. Ik werd 24 januari pas voor het eerst ongesteld na 37 dagen. Dus een vrij lange cyclus. Gelukkig vrijwel direct mn ovulatie kunnen vinden, dus we hebben ons best gedaan, haha.
Ik ga denk ik 10 DPO een early testen. Maar zit nu pas op 3 DPO, dus dat duurt nog een week. Ga jij ook al eerder testen?
 
Hoi Caramel! Was even zoeken maar mijn gebruikersnaam is aangepast! 
ik weet het niet ben nu al 6 keer ongesteld geweest afgelopen 2 maanden ? Ik heb de pil 12 jaar geslikt dus ontpillen zou goed kunnen hoor maar het maakt je zo onzeker... 
 
@JunigebruikerZ: Haha, top!
Je hoeft je echt niet onzeker te voelen hoor! Ieder lichaam is weer anders. Heb je al gekeken met ovulatie testen gekeken of je ergens tussendoor je ovulatie kunt vinden? Je kan natuurlijk altijd je HA bellen als je wat meer duidelijkheid wil hebben!
 
 
Hoi Caramel! Nee heb nog geen ovulatie testen gebruikt. Heb jij ook de pil geslikt of iets anders qua anticonceptie gebruikt? 
Ik ben toevallig vanmorgen bij de huisarts geweest, moet volgende week een echo laten maken en bloed prikken dus even afwachten nog! 
 
@Juni (mag ik je zo noemen? :D )
Ik heb zelf bijna 15 jaar anticonceptie gebruikt. 13 jaar de pil en daartussen nog 2 jaar de prikpil. Ik ben in december gestopt met de pil en ben toen 24 januari voor het eerst ongesteld geworden. Mijn cyclus is nu weer ongeveer 37/38 dagen. Mag hopen dat dit snel korter wordt, mocht het niet snel lukken, haha.
Goed dat je langs je huisarts bent gegaan. Spannend! Ben benieuwd wat daaruit komt! Jullie kunnen het alsnog tussendoor proberen gezellig te maken? Wie weet heb je gewoon een eisprong, en heb je ineens snel een positieve test te pakken!
 
Wij hebben deze maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt. Blij dat we dat hebben gedaan want mijn ovulatie was veel eerder dan ik had gedacht.. de twee cyclussen hiervoor waren 34 en 38 dagen, deze is korter.

Ik probeer pas te testen op 5/6 maart.. vorige keer ook eerder getest en was toen erg teleurgesteld, daarna ging ik in mijn hoofd halen dat het nog wel kon en dat ik gewoon veel te vroeg had getest.. maar daarna bleef ie alsnog negatief en dus opnieuw een teleurstelling. Hopelijk lukt het mij deze keer om echt te wachten ;)
 
Terug
Bovenaan