Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@ idem spannend, hopen net voor die tijd!!
Welkom voor diegene die aansluiten, gezellig ?
Hier nog een weekje wachten en dan testen, als het vorige week een positieve ovu test was. Heb nu wel met zo'n smiley besteld die wil ik dan gaan gebruiken als ik op de goedkopere een duidelijk streepje heb. Zit nu op dag 56.
Hoe is t met jullie??
 
@Danielleeeee: Ben blij dat je er iets aan had ? is even wat leesvoer maar je kan ook stukjes overslaan die niet van toepassing zijn.
Ik gebruik de app; Zwanger worden, krijg de baby. Vindt ik een prima app gebruik het meer om noties enzo in te maken zodat ik het terug kan lezen niet als een leidende draad daar houd ik toch echt mijn lijf, temperatuur en ovulatie testen voor aan ?
Groetjes Rowie
 
@Idem: Ja is helaas herkenbaar! Maar probeer de moed niet op te geven bij sommige duurt het gewoon wat langer dan de ander. Kan met zo veel te maken hebben echt bizar... Mijn man en ik zijn beide onderzocht en voor ons beiden zou het geen probleem moeten zijn we moeten gewoon geduld hebben (ook al valt dat vaak niet mee?) gelukkig kan ik er wel goed met mijn man over praten, alhoewel ik soms niet alle details deel met hem hoe mijn afscheiding is bijvoorbeeld of dat ik de stand van mijn baarmoeder probeer bij te houden haha, met het laatste ben ik gestopt trouwens. Voor je aankomende ronde zou ik zeggen lekker klussen en de dag van vertrek nog een keer, gezond sperma kan tot 5 dagen in leven blijven, maar.... Over het algemeen is het 2 a 3 dagen ? 
Groetjes Rowie
Groetjes Rowie
 
@Rember: balen joh dat je alweer op dag 56 zit! Ik gebruik ook die van CB, zijn wat duurder maar moet wel zeggen dat ik ze toch best prettig vindt ? ik heb nu diegene besteld die 4 of meer vruchtbare dagen aangeeft en 2 hormonen opspoort ipv 1 (die ik normaal gebruik) lh en oestrogeen ben benieuwd of het wat is.
Groetjes Rowie
 
Gemiddeld duurt het een jaar dus eerder zullen ze ook geen onderzoeken gaan doen tenzij je natuurlijk klachten hebt of al bekend bent met iets waardoor het langer kan gaan duren. Maar elke ronde langer wachten is er natuurlijk 1 te veel?
 
[quote quote=10561264]@ idem spannend, hopen net voor die tijd!! Welkom voor diegene die aansluiten, gezellig ? Hier nog een weekje wachten en dan testen, als het vorige week een positieve ovu test was. Heb nu wel met zo’n smiley besteld die wil ik dan gaan gebruiken als ik op de goedkopere een duidelijk streepje heb. Zit nu op dag 56. Hoe is t met jullie??[/quote]
 
@Rember Hoop op een positieve ovulatie test voor jou! Ik ga weer nieuwe ronde in. Vandaag denk ik m'n laatste menstruatie dag en dan gaan we er weer voor??
 
Terug
Bovenaan