Vrouwen Met Een Zwangerschapswens in 2022

@Odie, wat jammer! ? En dat je de laatste bent is misschien als het straks lukt wel weer een voordeel. Ervaring voldoende in je omgeving ? Ik ben juist de eerste, dus allemaal nog nieuw. 


@Danielleeeee, ik gebruik zelf al een aantal maanden de app van Fertility Friend. Is ook een (kleine) betaling maar wel heel fijn en veel info vind ik. 


@Idem, oeh, hopen dat het dan net lukt voordat je weggaat! 
 
Hoi!
Ik sluit ook graag aan bij de groep? ben zelf 29 jaar, mijn vriend 26. Zit ondertussen alweer in ronde 10 voor ons eerste kindje. Verwacht mijn NOD rond 18 juni.
 
[quote quote=10561174]Hoi! Ik sluit ook graag aan bij de groep? ben zelf 29 jaar, mijn vriend 26. Zit ondertussen alweer in ronde 10 voor ons eerste kindje. Verwacht mijn NOD rond 18 juni.[/quote]
 
@Merlina
Welkom! Leuk dat je erbij komt!☺️ Nog even op het wachtbankje dus?
 
[quote quote=10561175] @Merlina Welkom! Leuk dat je erbij komt!☺️ Nog even op het wachtbankje dus?[/quote]
Klopt
Verwacht mijn eisprong begin volgende week, dan weer wachten
 
@Sanna ah Dan word jij straks de vraagbaak voor iedereen haha. Ja hier wel makkelijk, vrienden hebben Al aangeboden dat we Spullen mochten hebben en als we vragen hebben kunnen we een hoop mensen lastig Vallen, dat is zeker fijn ?
 
Mag ik hier ook mee komen praten? Toch makkelijker dan elke maand een ander Nod groepje. 37 jaar 3de kindje ronde 3,5 jaar Nod 27 juni. 
 
Terug
Bovenaan