vruchtbaar na bevalling

Hallo,
Even over de buik. Bij mij was mijn buik ook al snel weg (in iedergeval voor het grootste gedeelte). Ik kon na 3 weken al mijn oude broeken weer aan, misschien komt het omdat ik een keizrsnee gehad heb....
groetjes
 
ik wil je wel een foto sturen hoor ik kon 5 dagen na de bevalling mijn broeken weer aan ik was maar 15 kilo bijgekomen en ik was maar smal en ben 20 jaar dus ja ik had al direct weer een platte buik. JALOERS OF ZOO??????
 
Te gek Sally, wat fijn voor je! Ik mag hopen dat ik ook zo'n geluk heb. Anoniem van 14:02, volgens mij duurt het over het algemeen juist wat langer als je een keizersnede hebt gehad. Dit omdat er bij een natuurlijke bevalling allerlei hormomen aan het werk gaan die ervoor zorgen dat de boel weer gaat krimpen. Als er voor of al vroeg tijdens de bevalling is besloten om een keizersnede uit te voeren komen deze soms niet vrij. Dan heb jij wel mazzel gehad!
 
Dat zal wel, maar ik richtte mij wel tot die van 14:02, zij had het namelijk over een keizersnede. Ik bedoelde er verder ook niets vervelends mee, juist niet.
 
Waarop zou ik jaloers moeten zijn: Op het feit dat als je net een kind hebt gehad je het leuk vindt om met een ander in bed te duiken, het onveilig te doen met alle risico's van dien??
Het is maar wat je hobby's zijn.
En mijn buik was in 3 maanden tijd weer plat, dus daar kreeg ik echt geen complexen van.
Hoe dan ook, sterkte met het op orde krijgen van je leven, dat heb je in ieder geval wel nodig, denk ik zo.
Laten we het daarop maar houden.
 
ik ben het eens met de anoniem van 18:58. al dan ik dan niet lezen dat ze met een ander het bed in is geduiken ipv haar eigen man/vriend. dat is een beetje bevooroordeeld.
maar ik vind het ook een beetje dom om zonder voorbehoedmiddel aan de slag te gaan als je net een kindje hebt gekregen. (je haalt je wat op de hals)
en dan ook nog 20jaar. vindt ik wel een beetje triest ja!
ik wens je ook veel succes en sterkte met je leven.
 
Terug
Bovenaan