vruchtbaar na bevalling

Nou nou, hou je gemak. Jullie hebben zelf een tijdje geleden ook onveilige seks gehad, anders zat je hier nu niet, maar als het niet de bedoeling is om er zwanger van te raken is het schijnbaar ineens een vies woord, waar je dan ook maar meteen uit afleidt dat het seks met een ander dan de eigen partner betekent. Dat klopt natuurlijk niet.
Hoedanookwedwalenweeraaaaafff..... anoniem 18:58, drie maanden vind ik ook al heel prettig klinken, dat is eigenlijk wel goed genoeg voor mij. Ik had me er gewoon nog nooit in verdiept hoe lang het duurt voor je je figuur weer een beetje terug hebt maar had horrorbeelden van een leven lang een flubberbuik. Dat heeft mijn moeder namelijk maar als ik jullie verhalen hoor heeft zij het gewoon bijzonder slecht getroffen. Niet dat het haar iets kon schelen, anders had ze er wel wat aan gedaan, maar mij leek het wel erg vervelend. Ik pas helemaal niks meer, ik paste al bijna geen kleren meer toen ik 14 weken zwanger was. Nu word ik gestraft voor mijn voorkeur voor strakke topjes en shirtjes. Geen gezicht met die dikke buik, ik moet echt alles nieuw kopen... kan echt niet wachten tot ik mijn oude kleren weer pas...
 
Hallo Loentje,
Ik heb inderdaad erg mazzel gehad dat mijn buik al aardig "gekrompen" is. Ik ben ingeleid zowel met gel als infuus (dag erna). Bij mij wilde de onsluiting niet dus 's avonds is er na een dag van weeën besloten tot een spoedkeizersnee.
Groetjes
 
heey anoniem ik weet niet waar jij het recht vandaan haalt om te zeggen dat ik met een ander het bed bne ingedoken maar dat klopt duss niet!!!! en ik heb al 2 testen gedaan en allebei negatief!! maar dat had ik toen oook en toen ben ik bloed gaan prikken in het ziekenhuis en daar was het wel positief! en ja ik weet ook wel dat het niet slim is om onveilig te vrijen maar dat is nu eenmaal gebeurt, enja erg dom! maar ik ben er niet van gediend om mij zo door jouw te laten veroordelen!!! nou ik laat je jullie nog iets weten! gr sally
 
Terug
Bovenaan