Vruchtwater punctie

Hallo Anne,

Zit in hetzelfde schuitje als jij!
2 Weken geleden een vlokkentest ondergaan.
Ook door een negatieve uitslag van de com.test.
Uitslag van de vlokkentest duurt 2 weken....erg spannend allemaal.
Hoop vandaag bericht te ontvangen.
Het is idd niet de ingreep waar je nerveus voor hoeft te zijn, maar het wachten op de uitslag.

Sterkte,
Marianne

Hallo Anne,

Wat een vervelend nieuws. Ook al heb heb je statistisch nog steeds veel meer kans dat je kindje gewoon gezond is. (zo'n combinatietest is immers maar een kansberekening en je hebt nog ruim 98% kans dat er met jouw kindje niets aan de hand is), kan ik me voorstellen dat je hier erg veel zorgen over hebt. Veel sterkte hiermee. Vanmiddag hebben wij de nekplooimeting. Nu ik meer tijd heb gehad om er over na te denken en er veel over te lezen, moet ik je eerlijk bekennen, dat ik, wanneer ik opnieuw mocht kiezen deze test achterwege zou laten. Voor mij is het wel weer een gelegenheid om het kindje nog eens te zien. Ik zal voor je duimen en hoop op een positieve uitslag.

Mama78

Wat een vervelend nieuws, ook voor jou Marianne.
Ons kindje was kerngezond en toch is hij overleden. Ik heb dus niet zo heel veel vertrouwen in welke test dan ook. Een positieve uitslag op een test is voor mij geen garantie op een levend kindje.

Petra

Hoi Anne,.

veel succes vandaag met de punctie en daarna het wachten op de uitslag.
Wij (mn ik) hebben besloten geen onderzoeken te doen om dit soort dingen te vermijden en natuurlijk is het ook wel een beetje struisvogelpolitiek: wat je niet weet is er ook niet.
Nienke

Hej meis,

veel sterkte met je punctie. wat erg dat je nog zo lang moet wachten. ik krijg waarschijnlijk morgen de nekplooimeting terug. Ben 38 dus erg benieuwd. Bij ons werd toch duidelijk gezegd, dat er ondanks een negatieve uitslag toch kans op een gezond kindje is. Ik hoop dit voor jullie samen ook. Toi toi, veel liefs en ik kijk wel steeds even of je al een reactie geeft. Liefs Pippi

Terug
Bovenaan