waar bevallen?

Ook ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm streptokokken infectie bij (de 1e) Marjolein. Ik moet (net) voor de bevalling 2 dosissen antibiotica binnenkrijgen, dus wordt ingeleid. Daarna moet ik nog 24 uur blijven voor controle van de kleine.

Bij Marjolein wilde ik heel graag thuis bevallen, leek me geweldig. We waren net verhuist, maar 2 weken voor de uitgerekende datum kregen wij brand in huis en konden niet meer thuis wonen. Tijdelijk bij mijn zus gewoond en daar geregeld dat ik thuis kon bevallen. Uiteindelijk zetten de persweeën niet door, dus moest ik na een uur persen alsnog naar het ziekenhuis. Geen pretje om met volledige ontsluiting en persweeën 2 verdiepingen naar beneden te lopen, naar het ziekenhuis te rijden en in de lift te zitten. Toen aan de weeënopwekkers en na 1 uur persweeën wegpuffen mocht ik eindelijk persen. Was blij toen ze er was.
De bevalling van *Finn was ook heftig, vanwege het verdriet. Gelukkig verliep Thijmen zijn bevalling heel vlot en goed. Dus hopelijk gaat het dit keer weer zo lekker.
Maar als ik de keuze zou hebben, zou ik met alle ervaringen voor het ziekenhuis gaan.

Ik wil wel graag thuis bevallen.
Maar dat mag helaas niet. De vorige keer wilde de placenta er niet vanzelf uit, dus nu mag ik nooit meer thuis bevallen. Heb nu dus een medische indicatie, ik hoef daarom ook niet extra te betalen voor de ziekenhuisbevalling en mijn verzekering vergoed de eigen bijdrage,

Ik vind het niet zo erg, in het ziekenhuis kun je lekker de zooi achter je laten. En 6 uur na de bevalling lag ik de vorige keer in mijn eigen bedje.
Had nog wel eerder gekund, maar omdat het toen zo druk was op de verlos-afdeling duurde het even voor ik gehecht werd en me kon douchen.

Liefs

Ik ben van mijn zoon in ziekenhuis bevallen. Alles ging perfect en het gaf mij ook een gerust gevoel dat als er iets zou zijn alle docs en gyns bij de hand waren! Hierdoor heb ik de bevalling zeer relaxed doorlopen! Wel 22 uur lang, maar zou ervoor tekenen om nog zon bevalling te hebben. We hebben zelfs nog xfactor gekeken met alle stagaires hahaha.

Liefs
P.s. nu dus ook weer naar ziekenhuis!

hee ik ga ook weer in het ziekenhuis bevallen, aangezien mijn eerste bevalling een hel is geweest van ruim 36 uur.. en alle hulpjes tevoorschijn zijn gekomen.. vind ik het nu ook wel weer zo verstandig om dit in het ziekenhuis te doen.
Bij mij word alles geregeld door de verloskundige, ik mag het ziekenhuis kiezen en zei doen de rest!
maar maak je daar nog maar niet te veel zorgen over dat is iets voor laten nu mag je lekker genieten van dat kleine wonder in je buik!

Ik heb geen medische indicatie maar ga Zeker te weten bevallen in het ziekenhuis!! Ik heb dat aan gegeven bij de vk het was geen probleem. Al die rommel thuis bah... In het zienhuis hebben we alles evt medicatie, enz enz.... Bij Rens ben ik ook in het zienhuis bevallen en dat beviel hihi er goed!

Terug
Bovenaan