Waar blijft jullie kleintje als je aan t werk bent?

Hai,

Ik werk 2 dagen door de week en om het weekend, dus de ene dag past mijn moeder op en de andere mijn schoonmoeder, ze komen bij mij thuis, dus Jesse kan lekker lijven liggen. Vorig jaar ging jesse 1 dag naar een kleinschalig kdv, en dan waren we om 6.40 al onderweg.

Groetjes Linda

hoi hoi,

ik werk 3 halve dagen per week en dan gaat Sarah naar het KDV. Ik ben erg blij met dit kdv en Sarah heef het er erg naar haar zin. In het begin heeft ze wel erg moeten wennen (wou niet slapen en eten daar) maar gelukkig vind ze het er nu leuk. Sarah gaat dus ook maar 3x een halve dag naar de opvang en omdat het vlak bij mijn werk zit is dat goed te doen.
Wel zijn we op de dagen dat ik werk al vroeg op en ook vroeg op pad. Ik sta zelf om 6:15 op en maak Sarah uiterlijk om 7:00 wakker als ze niet al wakker is van onze wekker en onze douche/ochtend geluiden. Om 7:40 zitten we dan in de auto, maar het voordeel is wel dat ik haar om uiterlijk 13:00 al weer op haal.

Groetjes en inderdaad leuk om te lezen hoe anderen dit doen.
Tamar

Hee hoi,

Leuk om te lezen hoe iedereen het doet! Hier dus weer helemaal anders want omdat we dus een eigen bedrijf hebben en geen oma's in de buurt gaat Alice gewoon mee met ons. Is wel eens lastig maar over het algemeen gaat het heel goed, ze weet ook niet anders. Hierdoor zit ze eigenlijk elke dag totaal nog wel een uur in de kinderwagen maar ze vind het allemaal best gelukkig.
Sochtends slaapt ze net zo lang totdat wij binnen zijn, meestal rond 7.30 uur. Maar als we een keer laat zijn dan horen we haar ook niet eerder. We hebben wel altijd een babyfoon bij ons, als er echt wat is en ze is wakker ga ik eerder naar binnen.

Groetjes Alberdien

Hoi hoi,

Ik werk 3 dagen in de week en dan gaat Sven naar het kdv. Gelukkig gaat dat super want Sven vindt het kdv helemaal geweldig.
In het begin hebben we geprobeerd of mijn man een dag kon thuiswerken maar de combinatie werken en de zorg voor  Sven bleek niet goed te gaan en daarom zijn het nu dus 3 dagen kdv geworden.
Onze tweede gaat straks ook 3 daagjes daar naartoe. Wij zijn reuze blij dat we zo'n goed kdv hebben gevonden en we laten ons mannetje daar ook met een gerust hart achter.

Groetjes,
Maike

ik werk 24 uur, op maandag, donderdag en twee weekeinden in de maand. Op donderdag en in het weekeind is papa thuis, en op maandag gaat ze naar de opvang. Als ik vroege dienst heb, brengt papa haar naar de opvang, en haal ik haar op, heb ik late dienst, dan breng ik haar en dan haalt papa haar op. Met nachtdiensten hebben we vaak opa en oma die oppassen, zodat ik overdag kan slapen....

Hoi hoi!

Ik en mijn man werken beiden fulltime (5 dagen per week).
We brengen Tara elke ochtend om 8 uur naar mijn moeder en rond 18:15 uur halen we haar weer op.
Ze ziet mijn moeder en broertjes meer dan ons op een doordeweekse dag (en wil soms liever bij hun blijven dan met ons mee naar huis gaan -__- ) en we werken samen met het gastouderbureau ViaViela.
Het liefst blijf ik thuis en pas zelf op haar, maar dat gaat financieel helaas niet lukken bij ons.

Groetjes,
Shivana

Hoi hoi,

Ik werk 32 uur en mijn vriend ook. dus wij doen het alsvolgt:
Maandag = ben ik thuis
Dinsdag en woensdag = bij mijn moeder
Donderdag = bij schoonouders
Vrijdag = is papa thuis!

Liefs Saskia
mv Rik 22 mnd

Ik werk 2 ½ dag en dan gaat Kyan naar een gastouder (de moeder van mijn schoonzus)
Mijn contract werd na mijn verlof niet verlengd en daardoor ben ik thuis geweest tot Kyan 6 maanden was, dus nog 2 maanden in de WW gezeten. Daarna is Kyan eerst 1 ½ dag naar de GO gegaan. De dinsdagochtend en de donderdag en had papa een papadag op maandag. Helaas wilde zijn werkgever dat maar voor een half jaar doen dus gaat Kyan vanaf januari ook de maandag naar de GO. Hij heeft het er prima naar zijn zin. Meestal zijn er nog andere kindjes (ze heeft er in totaal  5 (2 meiden van bijna 4, 1 jongetje van bijna 2 en een van bijna 1, Kyan is bijna anderhalf) en het wisselt dus wie er zijn.
Meestal zijn ze met zijn drietjes en dat gaat perfect!!

Ik breng hem om 07.30 uur  daar (hij moet dus uiterlijk 7.00 uur eruit) en dan kan hij daar rustig ontbijten dan kom ik hem om 16.50 uur weer halen en kan hij bij ons weer warm eten.
Op mijn halve werkdag haal ik hem om 12.30 uur op en dan heeft hij al brood gegeten en kan hij gewoon lekker in zijn eigen bed slapen. Ik vind het ideaal!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan