Waar blijft jullie kleintje als je aan t werk bent?

Hallo,

ja leuk om te lezen hoe dit bij iedereen gaat. Ik werk zelf 2,5 dag. Daarvan passen opa en oma 1,5 dag op en 1 dag gaat Lotus naar de vrouw van mijn collega hier in het dorp. Dat gaat harstikke goed en ze vindt het zelf ook helemaal geweldig.

Groetjes Alma
mama van Lotus

Het valt mij wel op dat er een hoop oppas opa's en oma's zijn!! Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het nogal wat dat er opa's en oma's  zijn die twee of drie dagen in de week de hele dag op de kleintjes passen. Mijn (schoon) ouders passen ook wel op, maar niet zolang en zovaak. Maar het is natuurlijk heerlijk als dat kan.

hey hallo,
ik werk maandag, dinsdag en woensdag.
Jelte gaat ma + di, naar t kdv. Ik begin die dagen vroeg en zo brengt Jeroen Jelte naar t kdv.
Jeroen werkt voor zichzelf en dus de heren doen t rustig aan op die dagen.
Op woensdag passen de oma's om de week op. Zo is het niet te veel voor de oma's en bij ziekte of vakanties van de opa''s en oma's is het goed op te lossen.
Voor ons erg ideaal!

Groetjes Saskia.

Ik werk wisselende diensten dus een KDV is gewoon niet haalbaar.
Gelukkig is er oma to the rescue. Ik werk gemiddel 25 uur per week. Kan voorkomen dat het de ene week 40 uur is en dat ik de andere week helemaal vrij ben.
Ik begin meestal om 16.00 dus breng ik Merel rond 15.00 naar mijn opa en oma (ze zijn gelukkig nog jong) rond 15.30 ga ik dan weg en rond 17.00 is me vriend er al. Die eet daar dan een hapje mee en neemt Merel mee naar huis.
Heb ik nachtaanwezigheidsdienst Watook soms voorkomt blijft merel als papa de volgende dag moet werken daar slapen. Ik haal haar dan zelf de volgende dag weer op.
de weekenden die ik moet werken is papa altijd thuis.
Tot nog toe geen rpoblemen heb alleen nog geen flauw idee hoe ik het moet gaan combineren als MErel straks naar school gaat.
Zal wel worden dat ik op zoek ga naar ander werk.

Denk wel dat ik dan invalwerk blijf doen waar ik nu werk. Vind het eigleijk veel te leuk.

Terug
Bovenaan