Waar braken jouw vliezen?

Hoi allemaal,

Ik vroeg me af; waar en wanneer braken jouw vliezen? In bed? Was je bezig met schoonmaken etc en hoe lang na het breken van de vliezen begonnen de weeen en ben je bevallen?

Dank jullie wel❤

In bed. Lag lekker te tukken. Was 2:39 uur haha. Moest er uit om te plassen dacht ik, wat al vreemd genoeg was want dat hoefde ik nooit. Was dus dit keer eigenlijk ook niet haha. Weeën begonnen welgeteld 3 minuten later. Direct heftig en regelmatig. Was een niet al te prettige bevalling. Net voor middernacht bevallen..

Vorig jaar 29 Mei bevallen. In de ochtend nog op controle geweest bij een zwangerschap van 38.6 en in de middag om 15u braken mijn vliezen, ik lag op de bank te rusten, meteen volgde de weeën en iets na 18 uur in de avond is onze dochter thuis geboren, dus een vlotte thuisbevalling. wel nog naar zh gemoeten ivm niet loslatende placenta. Al met al kijk ik er goed op terug, verder ook niks geleden qua hechtingen oid.

‘S nachts in bed rond 01.00u, wat een apart gevoel was dat ?. Weeën begonnen 10 minuten later en al snel heftig en kort op elkaar. 06.00u 10cm ontsluiting, 5 kwartier geperst. Conclusie was een onhandige aangezichtsligging waardoor ik een keizersnede kreeg. 9.47u hield ik mijn perfecte zoontje in mijn armen. Allemaal erg snel gegaan dus

Ochtend kreeg ik weeen, ik had toen al 2cm ontluiting. Wij mochten naar het ziekenhuis omdat ik dit niet al trok. Ik kreeg toen een ruggenprik en ze hebben daar mijn vliezen gebroken. Na paar uur verder heb ik maar 10 minuten geperst. 06:00 begon het 06:10 was mijn bevalling al klaar.

1x snachts/smorgens weeen savonds om 00.00 begonnen en zoontje om 1.19 geboren. Tweede niet gemerkt dat ze zijn gebroken vk kwam kijken om 18.30 na 30 min weeen en veel bloedverlies en bleek dat vliezen waren gebroken en 8 cm ontsluiting dochter om 19.07 geboren

Terug
Bovenaan