Waar en hoe wonen jullie?

A

Anoniem

Guest
Ben wel benieuwd waar jullie allemaal wonen?
Ik zelf woon in Oude Tonge, een piep-klein dorpje op Goeree Overflakkee op één van de zuidhollandse eilanden.
Wij wonen op een recreatiepark (geen centerparcs hoor), heerlijk vrij en lekker rustig.
Groetjes  Sil

Dat is nog eens lekker, wist niet dat je op die parken mocht wonen.

Wij wonen in Heijningen vlakbij Willemstad in Noord-brabant.

Officieel mag het ook niet, maar het wordt 'gedoogd', ddor de gemeente, zoals dat zo mooi wordt gezegd. Je mag er wel 365 dagen per jaar recreëren, doen we dat toch!
Ze zijn overigens wel bezig om het te legaliseren.
Dan woon jij niet zover bij mij vandaan. Willemstad is wel bekend hier.
Groetjes..

Hoi, hoi,

Ik woon in Barneveld het beruchte "kippendorp" vrijwel in het midden van het land. We wonen in een rijtjeshuis in een nieuwbouwwijk, het is een heerlijk huis waar nog wel het e.a. aan moet gebeuren want 2 maanden na oplevering bleek ik weer zwanger te zijn dus zijn een aantal schilderklussen blijven liggen dus daar kunnen we over een aantal maandjes weer mee aan de slag (zucht ik ben echt nooit klaar geloof ik).

Groetjes,

Puk

Vervelend hé, dat er altijd wel iets te doen blijft. Wij hebben vorige zomer ook verbouwd ivm de gezinsuitbreiding. Het liep allemaal niet zo lekker als zou moeten en nou zitten we met een huis waar idd nog wel wat aan moet gebeuren, maar waar nu even geen tijd voor is.
Mijn vriend heeft zelfs op de avond van de bevalling de rolgordijntjes op de babykamer opgehangen. Ze was 6 dagen te laat, dus we zeggen nu dat ze heeft gewacht op die gordijnen. Ha ha..
Groetjes..

Ik woon in  Marum, prov. Groningen,  in een 2 onder 1 kap woning met 3 sl.kamers en een hele grote tuin en met heel veel kindertjes op de buurt. Heerlijk voor Eline als ze straks buiten kan spelen dus.

Wat grappig met jullie rolgordijntjes Sil. Het lijkt idd net of ze er op gewacht heeft dat dit klusje geklaard was. Hier was de sl.kamer op tijd klaar, alleen haar bedje en de wandelwagen  had ik nog niet opgemaakt. Kon de kraamhulp lekker doen dus, ha,ha!!  

Groetjes, Alie

Hoi!

Leuk om te lezen waar jullie wonen! Ik woon in Zwolle middenin de binnenstad en ben mamma van Runar (een jongetje, ons eerste kindje). Probeer de hele tijd al een leuke foto te uploaden om ons fatsoenlijk voor te stellen , maar dat lukt maar steeds niet....

Groetjes Edith

Doe ik ook nog even mee!

Ik woon vlakbij Rotterdam. We wonen in een flatje. Wel met 3 slaapkamers, maar tis erg klein. Anne heeft een kamertje van 1.80 bij 2.80 meter. Ofwel een kippenhok! Haha! Verder kunnen   we nu de box in de woonkamer staat niet meer aan de eettafel zitten met eten. Beetje onhandig allemaal, maar goed.
Het duurt ook niet lang meer en dan gaan we verhuizen. We hebben een rijtjeswoning gekocht in een andere plaats onder Rotterdam. We hopen in oktober over te gaan.

Groetjes,
Natasja
en
Anne (29 november)

Terug
Bovenaan